۱۳۸۸ بهمن ۱۶, جمعه

شب جمعه لعنتي

شب جمعه بود طبق معمول منتظر بودم كه گوشيم زنگ بزنه و يه برنامه اي قراري چيزي واسه دور هم جمع شدن داشته باشيم
انتظار بيهوده نبود
گوشيم زنگ خورد يكي از بچه ها گفت داريم همه جمع ميشيم كافي شاپ .... پاشو بيا
گفتم اوكي تا 8 اونجام
7:30 از خونه زدم بيرون
بارون نم نم ميومد هوا محشر بود تاكسي هم گيرم نيومد پياده راه افتادم
تا به يه جا رسيدم كه بازم ايستگاه تاكسي بود 5 نفر بوديم كه منتظر ماشين بوديم و تاكسي گير نميومد
يه ماشين رسيد
3 نفر سوار شدن اومدم منم سوار بشم ديدم يه آقاهه كه تقريبا سنش بالا بود مونده گفتم آقا بفرما شما برو من عجله ندارم
آقاهه هم از خدا خواسته سوار شد
مست اين عمل انسان دوستانم بودم
با خودم ميگفتم خدا اگه هستي الان فرصت خوبيه كه خودتو بهم اثبات كني
يالا يه تاكسي برسون
چند دقيقه بعد يه پرايد سفيد وايساد مقصد رو كه بهش گفتم گفت بيا بالا
ماشينش خالي بود هميشه تو اين موارد عقب مينشستم اما نميدونم چرا اينبار حماقت كردم و جلو نشستم
يه مرد 35 ساله بود فكر كنم
قد كوتاه وچاق
سر صحبت رو باز كرد
چي كاره اي؟
چي ميخوني؟
من هم با كلمات كوتاه جواب ميدادم
(هيچوقت نتونستم با راننده تاكسي ها ارتباط برقرار كنم)
تا بحث به ورزش رسيد
گفتم كوهنوردي و دوچرخه سواري ميكنم
گفت ببخشيد جساراتا ميپرسم !شنيدم اين ورزشا رو سايز آلت تاثير مثبت داره
شما چيزي حس كردي؟
گفتم نه دقت نكردم
نديدم
تا اينجا تقريبا چيز مشكوكي نبود
داشت ادامه ميداد كه آره تاثير داره و سايز شما چقدره
با دستش اندازه نشون ميداد و منم تاييد ميكردم
تا پيچيد تو يه خيابون كه تو مسير نبود
دستش رو گذاشت وسط پام
وحشت كردم گفتم آقا نكن من پياده ميشم اينجا
گفت نترس كاري ندارم فقط ميخوام اندازت رو ببينم
گفتم آقا ول كن
گفت راحت باش تا يه جا كنار خيابون وايساد حالا اونجا هميشه ترافيك بود ها از شانس من اون موقع هيچ ماشيني رد نميشد
در رو باز كردم يقه ام رو گرفت
گفتم: بزار برم
داد ميزنم ها
داد زد گفت: بتمرگ ميزنمت ها
از هيكلش ترسيدم ميتونست لهم كنه
درو بست
شيشه رو دادم پايين يقه ام رو ول نميكرد
پيچيد تويه كوچه تاريك دري كه سمت من بود چسبوند به ديوار
التماس ميكردم
باورم نميشد تو اين دردسر افتاده باشم
گفتم: آقا من مريضم
توجه نكرد
دكمه هاي شلوارم رو باز كرد
ك.ي.ر ام رو در آورد
شروع كرد به خوردن
التماس ميكردم
گريه ام نميومد
اما اداش رو در ميوردم
طرف هي قسم قرآن و مقدسات كثيفش رو بهم ميداد كه كاريت ندارم
گفتم از اين استفاده كنم هي ميگفتم :تورو خدا
هي خدا رو صدا ميكردم
بهش گفتم: آقا من مريضم
تمايل جنسي ندارم
نگاه كن تو ميخوري اما ك.ي.ر من اصلا راست نميشه
گفت: يعني چته؟
گفتم مريضيه اسمش آسكشوال هست از هر 1000 نفر يكي اينطور ميشه
ول كن برم
گفتم: دوست گي دارم شمارش رو بهت ميدم
به زمين و زمان چنگ ميزدم واسه رهايي از دست اين حيوون كثيف
گفت: تو بيا ماله منو بخور شروع كردم به اوق زدن گفتم :حالم به هم ميخوره
گفت: بيا دست بزن اقلا اداي گريه در آوردم
گفتم :حالم بهم ميخوره شروع كردم اوق زدن
گفتم :همه چيتو به گند ميكشم
ماشينشو روشن كردم
گفتم: بزار برم
التماس كردم
هق هق كردم
گفت: تورو خدا گريه نكن دستم رو بوسيد
التماس كردم احساس درموندگي ميكردم
دستي ماشين رو خابوندم كه راه بيفته پاش رو ترمز بود انقدر زار زدم كه دلش سوخت راه افتاد
سريع پياده شدم
گفت كجا ميري برسونمت
درو محكم كوبيدم
فرار كردم فقط يه نگاه برگشتم كه شماره ماشينو بردارم
10 دقيقه تو ماشينش بودم اما اون ده دقيقه واسم يه سال گذشت
وحشت زده بودم
ميلرزيدم
بارون هنوز نم نم ميومد
10 دقيقه دويدم
تو راه از چشام اشك ميومد
حس كردم كه تحقير شدم
نميدونم اشكا واسه چي بود سرمايي كه حسش نميكردم يا زجري كه كشيده بودم
تا بلاخره به كافي شاپ رسيدم رو ميز پهن شدم بني گفت چته؟
نتونستم حرف بزنم
به فاصله يه دقيقه بعد از من بچه ها يكي يكي رسيدن
آروم كه شدم جريان رو تعريف كردم
يكي گفت يه بار ماشين نيوردي ها ببين چه بلايي سرت اومد
يكي گفت بسكه حالت ميريزيم
گفتم :به من نگاه كن هيچي به صورتم نزدم
حرف زدنم هم اصلا تابلو نيست
به لباسام نگاه كن
چيزي نگفت
اما اين اتفاق انگار يه اتفاق عادي بود براشون
عادي
واي خداي من
خيلي وحشتناك بود مثل كابوس بود
خيلي وحشتناك با بچه ها مشورت كردم كه به پليس زنگ بزنم شماره ماشين طرف رو بدم
گفتن: بايد همه چيو واسشون تعريف كني
و چند تا دليل ديگه كه منو منصرف كرد از زنگ زدن به پليس
شايد اينو نبايد بگم اما:
فقط يه چيز به كمكم اومد اينكه تا كسي تايپ جنسيم نباشه من هيچ حالتي بهم دست نميده چه برسه به اينكه اونقدر ترسيده باشم
وگرنه اينكه من آسكشوالم يه دروغ بود كه فقط از دست اون حيوون كثيف در برم
از خدا واسه اينكه يه بار ديگه خودشو بهم اثبات كرد تشكركردم
لعنتي
اتفاق بدي بود اميدوارم برا هيچ كس اتفاق نيفته

۱۲ نظر:

  1. moshkele hame gayha to iran hamine
    aslan gay bodan to iran yani hamin
    nemidonam gay bodano bayad bepaziram ya motanaseb ba sharayete ejtema hatta az khudam penhanesh konam
    kavanaportant@yahoo.com
    kash vase soalam javab migereftam

    پاسخحذف
  2. salam be same aziz. ye harfe khosusi bahat dashtam ke mikhastam vasat email befrestam. vali harchi say kardam nashod. mishe email adreseto vasam befresti? man farhadam. farhadg86@gmail.com

    پاسخحذف
  3. سلام
    بدبختانه واسه خیلی از بچه ها ازین اتفاقا می افته
    فقط میتونم بگم متاسفم
    امیدوارم خیلی زود فراموشش کنی

    پاسخحذف
  4. salam, man 2nbale ye seri film migardam hija vase download peyda nakardam, mishe rahnamaeem konin peydashoon konam vase dwl???? latter days/broken sky/a home at the end of the world/dant"s coves/shelter

    پاسخحذف
  5. salam sam aziz . darket mikonam vali khob shod ke to tonesti az dastesh farar koni .man shanse toro nadashtam va moree aziyate 2 nafar gharar gereftam. khord shoan yani in daghon shodan yani in . in ke inghadar khodeto be fohsh begiri ke chera gay hasti az zamino zaman badet biyad az hame chizo hame kas . man baram sakhte ke beham faghat be shekele ye vasile ya abzar nga konan . taghat nayovordam va ragamo zadam vali zene mondam . vali eyyyyyyyyyyyyyyy kash ke mimordam eyyyyyyyyyy kash khaste shodam az bas be in did behem nega mikonan
    manam tanham vali hata adamairo ke didam hame faghat be donbale ye rabete jensiyano bas .
    barat khosh halam ke dostayi dari ke darket mikonan va mitoni rahat bahashon harf bezani va darde del koni ba arezo moafaghiyat bara to same aziz
    by (sorena.jam@gmail.com)

    پاسخحذف
  6. سلام داداشی خوبم من سورنا هستم دنبال یه بی اف باحال می گردم تا آخر عمر باهاش باشم ... اگر هستی باهام یه تماس بگیر 09196376606

    پاسخحذف
  7. سلام

    خوندن این اتفاق ( اتفاق؟؟؟) رو فقط یه چیز قابل تحمل کرد که سرمو نکوبم به دیوار . اونم اونجایی بود که میخواستی بعد تموم شدن ماحرا زنگ بزنی پلیس ( پلیس ؟؟؟ ) که جسارتن کلی خندیدم . مطمئنی ایران زندگی می کنی؟؟؟

    پ ن : دوستانی که فینگیلیش مینویسین تو کامنتا خواهشن به فکر چشمای ما هم باشین . مرسی.

    پاسخحذف
  8. متاسفام
    برا منم یه بار اتفاق افتاد اما به ضرر راننده تموم شد بیچاره الان 2 انگشت نداره .
    ما ها دیگه باید اینو قبول کنیم که کسیو نداریم همه زمین و زمون بامون دشمنن و فقط خودمون حامی خودمون هستیم .حالا به انواع متفاوت .

    پاسخحذف
  9. سلام واسه منم شده . 4 بار
    یک بار فرار کردم تو یک بیابون :(

    پاسخحذف
  10. chera khoda ba ma chenin kard

    پاسخحذف
  11. ehsanam 32 teh-full top

    پاسخحذف