۱۳۸۹ آبان ۲۴, دوشنبه

گریه کردم و نوشتم

من تنهام
قلبم گرفته
من عاشق شدم
عاشق یه استریت
ای لعنت به من
ای لعنت به قلبم
من کمکش میکنم
از خودم میگذرم تا اون به خواسته اش برسه
به عشقش
و من این وسط له میشم
من دوسش دارم
لحظات بی اون سخت میگذره واسم
وقتی با اونم شادم
اون زیباست
زیبا ترین پشر دنیا
هر چند که همه ملامتم کنن
بکن این چیه دیگه
من دوسش دارم
عاشقانه
اما اون منو نمیبینه اصلا
انگار نیستم اصلا
من دوسش دارم
یادش ضربان قلبم رو به شماره میندازه
وجودش همه تئوری های احساسی زندگیم رو زیر سوال برد
من عاشقشم
عاشق عشقش
من تنهام
حتی کسی رو ندارم که همینا رو بهش بگم
سینه ام شده مخزن اسرار همه
اما هیچکس جدی نمیگیرتم که حرفامئو بشنوه
خیلی تنهام
کاش خدایی وجود داشت
کاش مدهب رو ریشه کن نکرده بودم تو زندگیم
کاش یه زیارت حالمو جا میورد
کاش تنهاییما با وجود خدا پر میکردم
کاش بود
چند شب پیش باش چت میکردم
با عشقم
کلی براش درد و دل کردم
سکوت کرد
گفت دارم فکر میکنم
گفتم به چی؟
یه چیز بی ربط گفت
یه چیزی تو این مایه ها که چرا گربه ها روی چهار تا دست و پاشون راه میرن
من فرو ریختم
در هم شکستم
فنا شدم
این فنا ادامه داره
هر روز نادیده تر گرفته میشم
و هر روز بهش وابسته میشم
عاجزانه محتاج مرگم
محتاج پوچی بعد از مرگ
باید سعی کنم
باید جرئت پیدا کنم که به خودم
به بودنم پایان بدم

۵ نظر:

  1. دوست عزیزم این فقط تو نیستی که وارد این مسیر شدی
    منم مثل تو عاشق یک استریت شدم
    اما کمی هم از عقلم توی این مسیر استفاده کردم تا نابود نشم
    می دونم سخته، ولی غیر ممکن نیست

    پاسخحذف
  2. ما باید همه این لحظه ها رو تجربه کنیم.. عاشق استریت شدن. بی محلی دیدن. شکستن قلبمون.. روزی میرسه که از این تجربه هامون استفاده میکنیم و دیگه اسیر نمیشیم. باور داشته باش روزی میرسه که این قدرت در درونمون شکل میگیره.
    راستی این تیکه از متنت رو با گوشت و استخونم درک میکنم:
    "کاش خدایی وجود داشت
    کاش مدهب رو ریشه کن نکرده بودم تو زندگیم
    کاش یه زیارت حالمو جا میورد
    کاش تنهاییما با وجود خدا پر میکردم"

    منم مثل تو با فکر کردن به این موضوع یک جور حس درموندگی بهم دست میده...

    پاسخحذف
  3. شاید قصه ت تکراری باشه . من عادت به هکامنت گذاشتن تو هیچ وبلاگی نیستم . وبلاگت رو ساکت دنبال می کنم اما من هم همچین موضوعی رو داشتم و تازه با این قضیه کنار اومدم ...
    گریه هات رو تجربه کردم . حتا به خودکشی هم فک کردم زیاد ...
    خواهش می کنم محکم باش . واقعا از ته دل برات آرامش آزرو می کنم دوست عزیز ...
    j

    پاسخحذف
  4. خاصیت من اینه که نمی تونم ببینم کسی که درد منو داره رها کنم . این آهنگ رو گوش بده :) برات روزهای آرومی رو آرزو می کنم
    http://www.4shared.com/audio/CM9kV3r4/05_You_Will_Only_Break_My_Hear.htm

    همچین ثانیه ها و لحظه هایی رو سپری کردم و آخرش تصمیم گرفتم رهاش کنم . شاپرکی که سعی کنی تو دس نگه ش داری می میره ... باید دستت رو باز کنی اگه موندنی بود که می مونه . اگه رفتی که ...

    حتی بلد نیستم جمله بندی خوبی کنم . برات دعای آرامش و سلامتی و شادی می کنم . کار دست خودت نده . باید قوی باشی . تو ضعیف نیستی :)

    پاسخحذف