۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۷, دوشنبه

روز جهاني مبارزه با هموفوبيا

امروز يعني 27 اردي بهشت ماه كه مصادف با روز جهاني مبارزه با همو فوبياس به تمام اقليت هاي جنسي و دوست داران اقليت هاي جنسي تبريك ميگم به اميد روزي كه همه با هم اين روز رو در تمام شهر هاي تهران جشن بگيريم

من برم روبان صورتيم رو بخرم
به نظرم ايده خوبي بود
به نظرم حتي اينكه تو روزاي ديگه هم اين روبان رو به دستمون ببنديم و با اون وارد اجتماع هم بشيم خيلي خوبه
بدون شك از ما سوال هايي ميپرسن و اگر ديدم كسي جنبه اش رو داشت واسش همه چيو توضيح بديم
راستي مراسم رژه افتخار تهران تو دوم خيابون برگذار ميشه؟

۳ نظر:

  1. من امروز دنبال نیم یا یک سانتیش بودم. حتما همیشه میندازم.

    پاسخحذف
  2. ای کاش میشد...

    اما چطور توی جامعه ای که حتی یک پیرمرد شکسته، به خودش جرأت میده توی روز روشن فقط به خاطر اینکه سرم رو روی شونه های عشقم گذاشتم و بغض اینکه دوباره باید برای درسش برگرده شهرستان و تا چند ساعت دیگه باید باهاش خدا حافظی کنم داره خفم میکنه، چطور میتونه بیاد و دست سرد و بی احساسش رو روی چونه ام بکشه و بگه خیلی خمارید... خیلی رفتین تو هم و بعدش دور بشه.
    اما چیزیش که سخته اینه که با اینکه حقوق انسانی من لگدمال شده، این منم که باید بترسم و خودم رو جمع کنم.
    چطور توی این جامعه انتظار اون روز رویایی رو داشته باشیم؟
    جامعه ای که فقط برای آماده کردن مادرم در مورد همو ها که حرف میشه، همه شون رو جز کثافت ها میدونه...

    چطور، چطور، چطور.....................

    پاسخحذف