۱۳۸۹ خرداد ۵, چهارشنبه

تصادف

یه روز تلخ رو میگذروندم داشتم تو خیابون اه میرفتم
به سر یه کوچه رسیدم یه ماشین داشت از ته کوچه با سرعت به سمتم میومد
خدا خدا میکردم که بیاد بهم بزنه
نمیدونم چرا تو اون لحظه این حس بهم دست داد که با برخورد ماشین به من و مرگم
تمام درد های ذهنی و جسمیم رو میزارم و میرم بالا یه دید کاملا مذهبی
تو اون لحظه ای که خودم رو آماده استقبال از مرگ میکردم خیلی چیزا مثل یه نوار از جلو چشمم رد شد
تمام ناراحتی های که تو اون روز کشیده بودم و در هین راه رفتن به صورت غیر ارادی چشمم رو خیس کرده بود:
تجاوز به کودکان
معصومیت و زیبایی چهره پسر بچه ی مظلومی که تو میدون ونک جوراب میفروخت و تصور اینکه تن معصوم این بچه زیر بار هرزگی یه مرد له شه مثل یه سیخ داغ تو چشمم فرو میرفت
مرد کارتون خواب کنار خیابون
رفتار دخترونه دو تا پسر تو متره که خنده همه رو در آورده 0بود
دعوا با مامان سر دیر خونه رسیدن
تصمیم احمقانه خواهر
سر زنش فامیل به خاطر این که حرف دلم رو زدم
و خیلی چیزای دیگه.....
من میخوام از اینجا برم


و ماشین ترمز کرد و من رو با یه دنیا آرزو گذاشت و من هم نگاه حسرت باری به راننده انداختم و سرم رو انداختم پایین و به راه خودم ادامه دادم.

۴ نظر:

  1. خب این چیزا تو زندگی هست..یعنی اگه نباشه این زندگی نیست..

    یوسف

    پاسخحذف
  2. سلام
    شنیدم شماها از دخترا خوشتون نمیاد اما میشه لطفا جوابمو بدی
    دنیای تو برام خیلی جالبه تقریبا بیشتر وبلاگتو خوندم .غمهات نگرانیهات ... من حتی اگه بخوام هم نمیتونم درکت کنم اما میتونم بفهمم که چه فشاری رو از طرف دیگران داری تحمل میکنی
    ببین من یه عوضی یا منحرف جنسی نیستم ... من خیلی کنجکاوم
    تو با یه مرد همون حسه لذتی رو تجربه میکنی که مردها با زنها تجربه میکنن؟
    شماها عاشق میشید؟ یعنی واسه یه مرد دیگه(شریک جنسیتون) نگران میشید گریه میکنید یا ...نمیدونم چه جوری بگم ...
    ببین لطفا بهم نخند ...
    شماها یعنی پسرای همجنس باز چیزایی مثل خیانت دارید ؟مثلا با یه مرد متاهل رابطه داشتنو بد میدونید یا نه این چیزا (متاهل و مجرد بودن) اصلا مهم نیست یا اصلا همجنسباز مرد متاهل هست ؟!؟!

    من مهماندار هواپیما هستم به خاطر شغلم هر روز ادمهای زیادی میبینم ... چند روز پیش تو یکی از پرواز هام دوتا پسر و دیدم که دارن همو میبوسن و بو میکنن تقریبا همو میپرستیدن !!!!!!!!!! به خاطر همین کنجکاو شدم از دنیای شما ها بیشتر بدونم

    پاسخحذف
  3. سلام دوست عزیز که صادقانه پرسیدی
    اول از همه بگم که من همجنسباز نیستم من همجنسگرام
    این دو دم تا با هم فرق میکنه ما کلمه همجنسباز رو فحش میدونیم مثل اینکه ب یکی که به زن ها تمایل داره بگیم زنباز درست نیست مگه نه؟
    دوست عزیزم من هم مثل تو نمیتونم لذت بردن از یه زن رو درک کنم من به لحاظ حسی و عاطفی جنسی به همجنس خودم تمایل دارم
    اما تحت فشار های جامعه و این که به رسمیت شناخته بشیم ما شما دگر جنسگرا ها رو درک کمیکنیم اما نمیدونم چرا این درک متقابل نیست
    رستی یه چیزی بهت بگم ما اینجور نیستیم که از دخترا بدمون بیاد من خودم به شخصه با دخترا دوست هستم و با هم صمیمی هم هستیم
    رفتار ها و افکار دخترونه ما مارو به هم نزدیک تر میکنه
    تا حالا از دو تا از دوستای دخترم شنیدم که بهم میگن از دوستیشون با من احسساس امنیت میکنن یعنی نگران سو تفاهم و نگاه بد و.... نیستن
    ما عاشق میشیم
    ما هم مثل هر آدم دیگه ای که تمایل به برقراری ارتباط داره ارتباط برقرار میکنیم
    عاشق میشیم
    اشک میریزیم
    تازه در ابعاد بیشتر چون ما خیلی بیشتر از مردای عادی احساسی هستیم و هر درد و رنج ساده ای اشکمون رو در میاره.
    ما هم خیانت داریم و همونجور که آمار خیانت تو جامعه دگر جنسگرا بالا میره متاسفانه تو ما هم بالا میره
    ما روابطمون مراحل مختلف داره که اولش دوستی عادیه
    بعد بی اف شدن با هم که مثل مرحله نامزدی تو روابط دگر جنسگرا هاس
    و پارتنری که مطمئنا معنیش رو میدونید
    و همون هم خونگی و در بین شما ها ازدواج بهش میگن
    در مورد رابطه با مرد متاهل
    متسفانه خیلی از ما همجنسگرا ها تحت فشار خانواده و جامعه مجبور به ازدواج با غیر همجنسمون میشیم
    مطمئنا این رابطه نمیتونه ما رو ارضا کنه و به دنبال رابطه برقرار کردن خارج از حیطه زناشوییمون میریم
    که این مسئله میتونه دیدگه های مختلفی در موردش باشه که از دید من عیبی نداره
    مرسی که سوال پرسیدیت و زود د مورد ما قضاوت نکردید
    من معمولا به کامنت ها جواب نمیدم
    اما شما سوال مطرح کرده بودید و حس کردم سوالاتون کاملا صادقانه است
    این به این معنی نیست که کامنت هایدیگه صادقانه نیست
    راستی دیدیت که مردم ما وقتی دکتر میبینن درداشون یادشون میاد و هی سوال میپرسن حالا که شما گفتید مهماندارید هوس سفر کردم
    اما نمیدونم چه سوالی بپرسم که سوتی نباشه و بهم نخندید:دی

    پاسخحذف
  4. اگه سوال دیگه ای دارین و روتون نمیشه تو محیط بلاگ بپرسین این ایمیل من:
    samgam80@yahoo.com

    راستی یادم رفت که این نکته مهم رو بهتون بگم:
    اکثر آدمهای یک جامعه دو جنسگرا هستن

    پاسخحذف