۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

سلام
من دوباره میخوام بنویسم
دوباره.....
اون نوشته های قبلی رو بی خیال
حتی اسم بلاگ رو بی خیال
تو این مدت خیلی چیزا عوض شده حتی خودم
نمیدونم الان که همه سرشون تو سیاسته از خودم نوشتن و گفتن کار درستیه یا نه؟
اونم برای من که خودم رو واسه سیاست جر میدم و مسائل سیاسی مستقیم تو زندگیم و انتخابام تاثیر میزاره
ام خوب مهم دوباره شروع کردنه و دوباره گفتن
و اینبار همون طور که معلومه هم اوردم و دارم فارسی مینویسم تا کسی که بلاگ رو میخونه فکر نکنه داره تقاص اعماله بدشو میده
چرت گفتم حالا فکر نکنید من دیندارم
من هم مثل خیلیها اعتقاد دارم همجنسگرایی و دینداری با هم جور در نمیاد
در ضمن من بی دین هم نیستم ضد دینم
بگذریم راجب این مسئله هم حرف دارم که خواهم گفت
همشو دارم موکول میکنم به آینده کون گشاده دیگه شما به بزرگیه خودتون ببخشید
شاید همون کاری رو بکنم که خیلی دوست دارم یعنی اینکه روزی چند تا بلاگ آپ کنم امکاناتش هست اما خودم نیستم
حالا سعی میکنم بشه
فکر کنم کافی باشه واسه اعلام اینکه من دوباره هستم
پس فعلا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر