۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

قوانین مورفی

یه سری قانون هست به نام قوانین مورفی
این قانونا که هممون به نوعی تو زندگیامون درک یا تجربشون میکنیم
تهه بد شانسین
یکی از این قانونا اینه که:تو ترافیک لاینی که تو توش حرکت میکنی از همه لاین ها آروم تر حرکت میکنه این وضع با عوض کردن لاین هم عوض نمیشه و تو همیشه تو کند ترین لاینی
یا اینکه : وقتی داری یه دسته کلید رو امتحان میکنی که کدومش به در میخوره مطمئنا کلید مورد نظر تو آخرین کلیدیه که امتحان میکنی

حالا با این مقدمه میخواستم بگم جریان من با گی های پارک اندیشه یا پارک دانشجو همینه
هر وقت تو این پارکا تنهام یا با یه گی هستم و کاملا آمادگی اینو دارم که یه گی رو ملاقات کنم و باش رابطه بگیرم همه گی ها از اونجا رفتن مرخصی اگرم باشن یا جفتن یا دلچسب من نیستن(چه پر رو؟؟؟!!!!)
حالا از اونور وقتی با بر و بچ استریت یا خانواده میرم همه جا پر میشه از گی های خوشتیپ ومامان که پا هم میدن
نمونش همین امشب
با دو تا از پسر خاله هم رفته بودیم پارک اندیشه قدم بزنیم
یکیشون داشت از سیاست حرف میزد و چرت وپرت و میبست به هم و میگفت منم برا اینکه معتاد نشه حرفاشو تایید میکردم آخه بنده خدا نیاز مفرط به این داره که دیگران تاییدش کنن حتی راننده تاکسی ها(من راننده تاکسی نیستم میخوام ابعاد مریضیشو واستون شرح بدم)
اونیکی پسر خاله هم مشغول چشم چرونی بود و داشت از خدای خودش تعریف میکرد که چی آفریده؟؟؟؟(البته در مورد دخترا)
منم این وسط(دقت کنید دقیقا وسط) داشتم خودمو نفرین میکردم که چرا با اینا اومدم و چرا تنها نیمدوم؟
آخه پارک پره گی بود از تکی بگیر تا جفت و گروه
این مسئله وقتی برام سوزش آور تر شد که در هین قدم زدن و چشم چرونی یهو رو یه پسر قفل کردم و در حال حرکت به جلو سرم به سمتش میچرخید(خوب فضا سازی میکنم که قابل تصور باشه واستون) پسره ناز بود و خوردنی فشن هم بود تقریبا
واسم چشمک زد
وایییییییییی
من اما جلو اون پسر خاله های فضول چی کار میتونستم بکنم؟؟؟؟
تنها کاری که کردم این بود که منم واسش چشمک زدم و زبونمو در آوردم واسش
و بعد سرم دیگه توان چرخش بیشتر نداشت که بیشتر از دیدنش لذت ببرم
حیف
اینام از دستم پرید
نتیجه:
باید این بند رو به قوانین مورفی اضافه کنیم که گی ها هر وقت که بشون نیاز داری نیستن و هر وقت که اصراری به دیدن یا رابطه گرفتن باشون نداری به وفور هستن

همینجا یه سوال واسم پیش اومد:
کی بوده که من به گی ها احتیاجی نداشتم؟؟؟؟

۳ نظر:

  1. به نظرم تنها راهش اینه که تموم وسایلات رو جمع کنی و بیای شب تا صبح تو پارک یه گوشه بشینی. اینجوری حتما بالاخره شانشت میزنه و یه گی خوشکل و فشن و جیگر و ...... پیدا میکنی.
    وقتی هم که دیدیش اول واسه اطمینان از اینکه گی هستش بهش بگو : عزیزم بگو تـــو
    اگه اون بهت گفت: آخ من جیگرتو
    ملوم میشه که گی ولی اگر بهت گفت که: آخ من کو...تو بدون که گی نیست و به سرعت از اونجا دور شو تا به قول امام راحل همه چیزتو از دست ندادی

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. متأسفانه همه نمی فهمن تو چی میگی ولی من خوب می دونم که چی می کشی. دردی که هر رورز باهاش دست و پنجه نرم می کنم. آفرین که می نویسی و بازم خواهش می کنم ایمیل بده با هم در تماس باشیم.

    پاسخحذف