۱۳۸۸ شهریور ۶, جمعه

چیزی نمیگم قضاوت با خودتون

ساعت 3 ظهر خیابون کریمخان
بریم کلیسا ببینیم چه خبره؟
رامون میدن؟
برا چی ندن؟
بریم منم سوال دارم چند تا شاید مسیحی شدم
برو بابا مگه تو مسلمونی حالا که تغییر دین بدی؟
خفه دوباره شروع نکن

تو حیاط کلیسا تو اتاقک جلوی در یه خانمی داره با آقاهه توی اتاق حرف میزنه
من مسلمونم به خدا سید هم هستم اما به عیسی مسیح خیلی اعتقاد دارم
به خدا اسم این بچه (به بچه 3-4 سالش اشاره میکنه)رو گذاشتم عیسی
ترو خدا واسش دعا کنید خیلی مشکل داره(در مورد فردی حرف میزد که قبل از رسیدن مادر موردش باشون حرف زده بود) بهم گفت بیام اینجا در خواست کنم که واسش دعا کنید
باشه خانم حتما
ایشالا خدا مشکلشو حل میکنه
خیلی ممنون آقا
خدافظ
خدافط
من و دوستم رفتیم تو
ون ناظر بودم و دوستم شروع کرد با مرده حرف زدن


سلام آقا خسته نباشید
_سلام عزیزم بفرمائید؟
_میتونبم بریم داخل کلیسا؟

نه آخه امروز مراسمه مخصوصه ولی هر روزی که بخوایید میتونید بیایید

فردا هم هستید؟

آره تا ساعت 6 بعد از ظهر

کسی هم هست واسه تحقیقات؟

واسه تحقیق باید از دانشگاه نامه بیارید

چه نامه ای؟
واسه دین خودم تحقیق میخوام بکنم
میخوام تغییر دین بدم

آقا پسر ول کن تغییر دین چیه؟ این کارا نمیشه تو ایران کرد

چرا آخه؟ دین خودمه میخوام عوضش کنم

میخوای سر خودتو به باد بدی؟
ما هم کسی رو نداریم بات صحبت کنه دردسر میشه واسمون
اما تو هر وقت دلت میخواد بیا اینجا دعا کن و شمع روشن کن اینجا خونه ی خداست تو آزادی

مرسی آقا اما....

بیخیال پسر

باشه خدافظ

۷ نظر:

  1. من که نفهمیدم تو واسه چی کلیسا رفتی. ولی مطمئنم که حقیقتا تغییر دین نمیخواستی بدی چون از چاله ای به چاله دیگر افتادن رو دوست نداری.
    انشات خیلی قشنگ بود.
    دین تو وجدانت هست ینی همون چیزی که 90% دینداراش ازش بی بهرن. سعی کن وجدانت بیدارتر بشه وگرنه عیسی و محمد و .... به کسی کمک نکردن و نمی کنن. نمونش همین که با وجود اینکه هردو دین خودشون رو آسمنی میدونن ولی با هم هم مشکل دارن و تغییر دین سزاس اعدام هست. وقتی این دو با خودشون اینقدر مشکل دارن چطور میتونن نجاتبخش باشن ؟!
    همون مسیحیت هم اگه افرادی مثل لوتر نبودن الان تو همون لجن سابق غوطه ور بود و هنوز هم باید بزرگترین قانونش گردیدن خورشید به دور زمین می بود!!!
    فرامش نکن که همین الانش هم بخش بزرگی از مسیحیت همجنسگرایی رو به رسمیت نمیشناسه و ...

    پاسخحذف
  2. دین توی قلب و حس و فکر هست و یک چیز درونی. با رعایت یا تغییر آداب و رسوم ظاهری اون هیچی عوض نمیشه

    پاسخحذف
  3. حیف زیر پل کریمخان نیست که خاطرت رو مکدر می کنی؟ - شوخی بود

    پاسخحذف
  4. غم دنیای دنی چند خوری باده بخور/ حیف باشد دل دانا که مشوش باشد
    خط ساقی گر از این گونه زند نقش برآب/ ای بسا رخ که به خونابه منقش باشد

    پاسخحذف
  5. درود سام جان جان !!
    من واقعن نمی دونم شما با چه اعتماد به نفسی با شدین رفتین کلیسا تازه اونم نه واسه دیدن نگاره های دیواری و مجسمه ها و نقش برجسته ها بلکه به خاطره تعویض دین (بودن یا نبودن ... مسئله اینست) مبارک !! اونم کجا ؟؟ تو ایران !!!
    تو کشور تبلیغاتی که همه دنبال بهونن تا اون یکیو خفت کنن شما می خوای دینتم عوض کنی ... خونت حلال میشه که !!
    راستی کامنتی که واسم گذاشته بودی رو نمی دونستم تایید کنم یا نه ... واسه همین گفتم بزار از خودت بپرسم ؟؟؟؟؟؟
    در ضمن هر چقدرم فسفر سوزوندم که بفهمم چه طور می تونم این جا یه کامنت شخصی برات برفستم که پست نشه ... نفهمیدم !!

    پاسخحذف
  6. همه دینها یکی اند. اگه بخوام کمی بی ادب باشم باید بگم: دین، دینه.... فقط پالونش عوض میشه!! با عرض معذرت البته!

    پاسخحذف
  7. سلام دوست عزیز
    من هم با نظر شما هم عقیدم .همجنسگراها بهترین موجودات زمینند
    خوشحال میشم به من هم سربزنی

    پاسخحذف