۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

رفع شبهات

در مورد بلاگ قبلی که فکر کنم به خاطر بدیه بیان من این نتیجه رو به خواننده میداد که من برای تغییر دین رفتم
شایدم واسه این باشه که هیچ توضیحی ذیلش ندادم
اما به هر صورت اگه فکر کردید که من رفتم دین عوض کنم باید به عرضتون برسونم که:
نه بابا!
چه دینی؟
چه کشکی؟
نه اینکه فکر کنید من بی دینم ها!!!!!
نه من ضد دینم
من دین رو حاصل جهل و نادانیه بشر میدونم
این دین بوده که در تمام تاریخ بشریت مسبب اصلی بد بختی های بشر بوده
اما خوب واسه این هنوزم مونده (مخصوصا تو جهان سوم)چون آدم دوست نداره به چیزای سخت فکر کنه
دین هم میاد خیلی چیزا رو بدون اینکه فکر کنی بت میده
اصلا ملاک ورود به دین تعطیلیه فکره
و فکر دین رو به خطر میندازه
خب حالا من با این عقاید پاشم بیام مسیحی شم؟
ساده ای؟
من با این دوستم وقتی به کلمون میزنه با هم میریم اینور اونور
مخصوصا تو این ماه رمضونیه که رستورانا و کافی شاپا تعتیلن
مثلا چند روز پیش به کلمون زد رفتیم نمایشگاه قرآن به منظور بحث کردن با یکی از این آخوندایی که تو ویترین میزارن واسه رفع شبهات شخصی
من به آخونده میگم قرآن نا عادلانه مرد رو بر تر از زن میدونه به مرد میگه اگه زنت حرف گوش نکرد بزنش
آخه اینم شد راه؟
میگه خب در جوامع غربی هم که شما دم از اونا میزنی ثابت شده زن احساساتش بیشتره و قدرت جسمیش کمتره
حالامن واسه این عوضی هی نظریه علمی بیارم مگه میره تو کتش؟
آخرش بعد از نیم ساعت بحت(که چه عرض کنم؟ تو صورت هم چنگ مینداختیم) گفتم حاج آقا شما راست میگید
خدافظ

خب این مراجعه من به نمایشگاه یعنی من خواستم مسلمون شم؟
هرگز
امیدوارم بمیرم و مسلمون نشم که ما کم ضجر نکشیدیم از دست این دین لعنتی

۱ نظر:

  1. صدای تو بیداری بیشه
    آواز سبز برگه
    صدای تو پر وسوسه مثل
    شبخونی تگرگه
    صدای تو آهنگ شکستن
    بغض یه دنیا حرفه
    تصویری از آواز صریح
    قندیل نور و برفه

    ای ول عزیزم با نوشتت حال کردم. طرف تو تموم سال هر غلطی و هر حق و ناحقی میکنه بد تو ماه رمضون روضه میگیره و نماز میخونه. احتمالا میخواد خدا رو گیر بیاره!!!
    طرف تو همین شهر ما با شلوارک و آستین حلقه ای میاد خرید در حالی که زنس رو وادار کرده تا مانتو و شلوار و روسری بپوشه!!!
    همه دین ها یک کرباسن. خودت رو عشق است آگاهی.
    قصه حوا رو بسپار دست باد
    بزار این افسانه رو باد ببره
    گرچه باد از نفس افتاده هم
    این فریب کهنه رو نمی خره

    پاسخحذف