۱۳۸۸ مهر ۵, یکشنبه

بارون

یه روز یه پسری پشت فرمون نشسته بود و اشک میریخت
انقدر اشک میریخت که صورتش خیس خیس شده بود
اما شیشه ی ماشینش هم خیس خیس بود آسمون هم میبارید
به تندی
انگار کسی دلشو شکسته بود
پسر های های گریه میکرد کاری که هر وقت خواست جلو کسی انجامش بده جلوشو میگرفتن و میگفتن تو دیگه مردی نباید گریه کنی
نو دیگه مسئولی...
و این حرفها باعث میشد پسر گریه نکنه و جلو گریه ش رو بگیره اما به خوبی حس میکرد که این جلو گیری از سرازیر شدن اشک
قلبش رو میسابه
قلبش رو میبره
پسر انقدر گریه نکرد که فکر کرد چه بی رحم شده
تا اون روز پشت فرمون
توی بارون
انقدر کریه کرد که حس کرد دلش آروم شده
وقتی اشک ریختنش تموم شد آسمون هم آروم شد و دیگه نبارید
پسر با آسمون همزاد پنداری کرد آخه آسمونی که تا چند لحظه پیش پر بود از ابر فشرده الان صاف شده بود
با لکه های کوچیک ابر مثل قلب پسر
از اون روز طلسم اشک پسر شکست و پسر براحتی مثل همزادش آسمون میبارید و خالی میشد
امروز هم پسرک بارونیه
بارونیه بارونی
از صبح تا حالا داره به هر بهونه ای میباره
اما
صاف نمیشه
شاید حالا حالا ها باید بباره

۱۸۳ نظر:

  1. اونموقع هات رو که نمی تونستی گریه کنی درک می کنم
    الان رو تحسین می کنم و امیدوارم بتونم منم یه روزی گریه کنم

    پاسخحذف
  2. شاید الان و اون موقع های من رو هم درک کنی
    ولی دادا غمت رو نبینم عزیزم

    پاسخحذف
  3. اينجا نميشه نظر خصوصي گذاشت و اين خيلي بده!
    به تاريخ اين پست دقت كردم يكشنبه گذشته بوده! همون يكشنبه لعنتي ! منم داشتم ميتركيدم نميدونم چه دردي بود!ولي روز دلتنگي بود ، خيلي دلتنگ !
    برو پستم رو ببين :-(

    پاسخحذف
  4. همیشه اولین کامنت تو وبلاگای نا آشنا واسم سخت بوده . برای اولین کامنتم اینجا این پست به نظرم مناسب اومد.عنوانش هم اسم باهام
    سلام سام جان.
    به صورت رندم چند پستت خوندم.
    واسه برادرانگی و پست جدیدت خیلی حرف واسه گفتن دارم.خلاصه اش اینه :واسه اولی که قدر خودت رو بدون و خوش به حال خواهرت.و درود به ذهن زیبای تو.
    واسه دومی هم تجربه شخصی منم می گه وقتی در مورد انگشتر ها سوال می شه (در جایی که نباید)به شوخی برگزار کردن و بحث رو عوض کردن بهتره.وقتی من به دوستام بخش تا بوی گرایشم رو توی یه پروسه دو ساله گفتم نه تنها چیزی عوض نشد بلکه حالا از من هم بیشتر طرفدار حقوق همجنس گرایان شدند.خیلی از افکار استریت ها باید در مورد ماها تغییر کنه اما روش کار مهم ه که ریسک ترد شدن از طرف کسایی که دوستشون داریم رو کمتر کنه.
    راستی در مورد گی بودن ...هر چه قدر عجیب به نظر بیاد مهم نیست اما فکر می کنم آدم چه زن باشه چه مرد لیاقت می خواد همجنس گرا باشه.به قول افلاطون عشق دو همجنس برترین عشقه.و به نظر شخصی من پاک ترین(چون هر دو نوع عشق رو تجربه کردم)
    سام جان باید نظر استریت ها عوض بشه ما به این تغییر نیاز داریم اما چیزی که بیشتر نیازمونه کم نیاوردن ه.من خیلی وقته به بخش همجنس گرای وجودم اعتماد کردم و حالا عشقم نسبت به یه آدم تبدیل شده به عشق نسبت به این گرایش.و کسایی که برای آزادی همجنس گراها تلاش می کنن
    این گرایش انحراف نیست نه به خاطر نظر روان شناسای آمریکایی تو سال 1974یا نظر افلاطون یا هر فیلسوف دیگه
    این گرایش انحراف نیست چون یه چیزی اینجا تو وجودم فریاد می زنه این رو....

    پاسخحذف
  5. سلام
    لطفاً با من تماس نگیرید شماره من رو به اشتباهی اینجا گذاشتند
    خواهش می کنم من هیچگونه وابستگی با هیچ گروهی ندارم
    مزاحم نشید.
    مژده

    پاسخحذف
  6. سلام سام هستم این ایمیل من من 29 سال دارم دونبال دوست گی هستم
    sam.amiri41@yahoo.com

    پاسخحذف
  7. سلام من هم گی هستم اهل ایذه ی خوزستان.دنبال یه دوست خیلی خوب میگردم.nameh_negar@yahoo.com

    پاسخحذف
  8. 19 ساله از تهران تماس بگیرید.09375071578

    پاسخحذف
  9. salam
    man ye gay hastam 22 salae az tehran,dost daram ba mardaye 28 ta 33 saleh rabeteh dashteh basham,age kasi hast sms bezaneh.
    09380316172

    پاسخحذف
  10. salam be hameghi man nader25 salame az tabriz harjori be ghin hastam az tabriz behem aval sms konid bad miharfim ba ham ... faghat az 25 bishtar nabashe seneton.. zemnan man faghat in pm ro midam akhe ziyad nemiyam net .. bye. khosh bashin..09397905518..mer30.. nader_ir25@yahoo.com

    پاسخحذف
  11. salam man rozbeh 25 salame gay hastam khayli dos daram ba ye pesare ham sene khodam ashena besham har ki dos dasht pm bezare

    پاسخحذف
  12. سلام
    20
    مشهد . یک دوست خوب
    mostafa_uventus@yahoo.com

    پاسخحذف
  13. سلام
    من 20 سالمه از مشهد ، دنبال یک دوسترخوب میگردم
    لطفا ایمیل بزنید
    mostafa_uventus@yahoo.com

    پاسخحذف
  14. کون میدم ساک میزنم، همه کار میکنم لطفا اس.ام.اس بزنید تماس بگیرید، مردم از بی کیری قربون کیرتون برم، اینم شمارمه09186010997

    پاسخحذف
  15. سلام من میلاد هستم
    23 سالمه قدم 176 وزن 70
    خوشکل خوشتیپ رفاقت گی دوست دارم
    اشق کردن پسرای 23 یا 23 به پاین هستم
    اگر کسی پایه هست ایدی من رو اد کنه
    NecronLordi@yahoo.com

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فاعلم همدانم خوب کار میکنم معفول پیام بده ۰۹۳۳۵۱۱۲۰۹۸

      حذف
  16. سلام. رامتین هستم. 23 ساله. دنبال یک دوست واقعی میگردم. با مرام با معرفت. دوست داشتنی. فاعل هستمو یک مفعول میخوام. همسن خودم یا پایین تر.مهم دوست داشتن و دوستی و با معرفت و با مرام بودنه. ramtin67@Gmail.com

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من پایتم.ولی باید مکان داشته باشی.20سالمه.اندامو قیافم خوبه.09388373460اینم شمارمه از تلگرام پی ام بده.فقط بچه کرج تهران

      حذف
    2. من پایتم.ولی باید مکان داشته باشی.20سالمه.اندامو قیافم خوبه.09388373460اینم شمارمه از تلگرام پی ام بده.فقط بچه کرج تهران

      حذف
  17. یه پسر خوش هیکل( لاغر یا ورزشی،فیتنس)زیر 28 سال از تهران میخوام،email بزنید یا تو یاهو add کنید و pm یا off بزارید. پشیمون نمیشین.

    que_sera20052000@yahoo.com

    پاسخحذف
  18. مهدی هستم کون میدم مامانم هم میده دنبال یه بکن قوی هستم که بتونه هر دومونو جر بده 09369207350

    پاسخحذف
  19. نبود اسلامشهر 28سالمه

    پاسخحذف
  20. گی تو اسلامشهر میخام 28 سالمه شماره بدین

    پاسخحذف
  21. مفعولم ، کون میدم ساک میزنم لطفا اس بدین یا تماس بگیرید منتظرم 09198047548

    پاسخحذف
  22. v hastam tehran 31 moteahel bishtar midam 09386948973

    پاسخحذف
  23. کون میدم بخصوص با میانسالها بیشتر حال میکنم 22 سالمه از تهرانم، آب کیرتونم میخورم منتظر تماستون میمونم09368707159

    پاسخحذف
  24. 09374134539
    فاعل هستم
    مکان دائمی دارم
    رده سنی 15-30

    پاسخحذف
  25. 09374134539
    از اهوازم مکان دائمی و فاعل هستم

    پاسخحذف
  26. امید هستم.از تهران کسی هست بکنه منو
    09385251475

    پاسخحذف
  27. مهدی هستم کونی ام،مکان هم دارم 18 سالمه دوست دارم یکی منو جر بده،آب کیر کیرتون رو هم میخورم 09358868554

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      من هستم
      آی دیت چیه؟

      حذف
    2. اگه هنوز پایه ای ایمیل کنerfanadab@ymail.com

      حذف
  28. سلام
    دنبال یک دوست گی می گردم 34 ساله و خوش تیپمfarhad.fantom@msn.com

    پاسخحذف
  29. سلام
    من دنبال یک دوست گی می گردم 34 از تهران و خوش تیپ
    farhadirani786@yahoo.com
    آدرس msn کار نمی کند

    پاسخحذف
  30. salam gay maful ta 22 sal az jonube tehran pm bedan.09385372124.man 21 salame.

    پاسخحذف
  31. سلام کسی از تبر

    پاسخحذف
  32. سلام کسی از تبریز هم هست فاعل باشه قد بلند خوشگل باشه با فرهنگ باشه از یک خانواده با فرهنگی باشه برای دوستی بلند مدت می خوام نه برای سکس هوس بازی از تهران هم باشه قبلوله البته کسی که دستش به دهنش برسه مایه دار باشه کسی هست ایمیل یا تلفن شماره بذاره خیلی تشکر ازتون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام من کمال 28 سال دارم دنیاله پسرای زیر 24 سال مفعول از تبریز هستم هر کس مایل بود که کون بده و حسابی حال کنه با من تماس بگیره شماره تماس من 09336687453 یا بیاد یاهو gal.sikishakh@yahoo.com باهم اشنا بشیم هر کس دوست داشت اس بزنه و خودشو معرفی کنه تا باهم قرار بزاریم مشخصاتم قد 175 وزن 79 سایزه کیرم 16 رنگ پوست گندمی

      حذف
  33. گی22 ساله از تهران هستم09367391686

    پاسخحذف
  34. گی 22ساله از تهران هستم 09367389328

    پاسخحذف
  35. گی 22ساله از تهران هستم 09367389328 ,,,

    پاسخحذف
  36. سلام:پسرهای زیر 23سال تماس بگیرن.از تهران 09391290824

    پاسخحذف
  37. فاعلم.از شرق تهران.

    پاسخحذف
  38. گرگانی هستم . یه تاپ گی تنها . دنبال یه بات میگردم با احساس باشه واسه یه رفاقت مشترک و پایدار .rezahonarmand464@yahoo.com

    پاسخحذف
  39. اسمم سعید از اصفهان دنبال یه پسر خوشگل بالای 25 سال میگردم

    پاسخحذف
  40. من مفعولم از تهران و 22سالمه
    عکس کیر نازتون رو برام میل کنید ، خودم جوابتونو میدم
    bebinamesh@gmail.com

    پاسخحذف
  41. حامد 32 مفعولم و دو طرفه از تهران
    hamed_88952@yahoo.com

    پاسخحذف
  42. سلام من کمال 28 سال دارم دنیاله پسرای زیر 24 سال مفعول از تبریز هستم هر کس مایل بود که کون بده و حسابی حال کنه با من تماس بگیره شماره تماس من 09336687453 یا بیاد یاهو gal.sikishakh@yahoo.com باهم اشنا بشیم هر کس دوست داشت اس بزنه و خودشو معرفی کنه تا باهم قرار بزاریم مشخصاتم قد 175 وزن 79 سایزه کیرم 16 رنگ پوست گندمی

    پاسخحذف
  43. امید,18تهران من دنبال دوست هم سنن فقط هم سن از کرج تهران هستم بی اف هم بشیم ,فقط هم سن,اس بده09336339219

    پاسخحذف
  44. من دنبال یه پسر خوشگل و ناز زیر 22سال از همدانم یا زن مطلقه یا بیوه زیر25سال فقط فقط از همدان با ساپورت خوب مالی09356240015

    پاسخحذف
  45. من طاها هستم از تهرن یا کرج فاعل هستم 24 سالمه سافت هم دوست دارم اگر کسی هست بالای 26 سال تا 40 بهم ایمیل بده منتظرم
    taat.jojo777@gmail.com

    پاسخحذف
  46. ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ : ﺍﻣﯿﺮ 21ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻭﺳﺘﻢ 21 ﺍﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺖ 1393 ﺳﺎﻋﺖ : 8:06
    ﻓﻘﻂ ﭘﺴﺮﻫﺎ ﺍﺱ ﺑﺪﻥ , ﻓﻘﻂ ﺯﯾﺮ 19 ﺍﺱ ﺑﺪﯾﺪ ﻣﺮﺳﯽ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺍﺱ
    ﻧﺪﻥ ﻣﻦ ﻫﯿﭻ ﺣﺴﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮ , : ﺍﻣﯿﺮ ,21ﺳﺎﻟﻤﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ
    ﺩﻭﺳﺘﻢ 21 ﺍﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺖ 1393 ﺳﺎﻋﺖ : 8:02
    ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﺍﻣﯿﺮ ,21ﺳﺎﻟﻤﻪ ﻗﺪ ,173, ﻭﺯﻥ ,60, ﺗﯿﭙﻢ ﺍﺳﭙﺮﺕ ,
    ﻗﯿﺎﻓﻢ
    ﻫﻢ ﻣﻌﻤﻮﻟﯿﻪ , ﺭﻧﮓ ﭘﻮﺳﺘﻢ ﻫﻢ ﺳﺒﺰﻩ , ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻭﺳﺖ ﺻﻤﯿﻤﯽ ﻭ
    ﭘﺎﯾﺪﺍﺭﻡ ﻓﻘﻂ ﺯﯾﺮ 19ﺳﺎﻝ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﮑﯽ ﻫﺴﺘﻢ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻢ
    ﺑﺸﯿﻢ ﺑﯽ ﺍﻑ ﻫﻢ ﺑﺸﯿﻢ ,ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎ ﻫﻢ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ
    ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﭼﯿﺰ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯼ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺘﻢ ,ﺍﺯ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﮐﺮﺝ
    ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﭘﺎﯾﺪﺍﺭ ﺍﺱ ﺑﺪﯾﺪ , ﻓﻘﻂ ﺯﯾﺮ 19 ﺍﺱ ﺑﺪﯾﺪ ﺍﻭﻝ ﺍﺱ
    ﺑﺪﻩ ,09393858074

    پاسخحذف
  47. پدرام هستم 25 ساله دنبال یه دوست سن بالا ترجیحا بالای 40 سال میگردم اگه کسی هست ادم کنه آشنا شیم pedramlike_oldman

    پاسخحذف
  48. ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﻣﺤﻤﺪ ﻣﻬﺪﻱ ﻫﺴﺘﻢ 21
    ﺳﺎﻟﻤﻪ ﻓﺎﻋﻠﻢ . ﻣﻔﻌﻮﻟﻬﺎﻱ ﺯﻳﺮ
    20 ﺳﺎﻝ ﺍﺱ ﺑﺪﻥ ﮐﺮﺝ ﻳﺎ ﺗﻬﺮﺍﻥ
    .ﺍﮔﻪ ﻗﻴﺎﻓﺖ ﺧﻮﺑﻪ ﺍﺱ ﺑﺪﻩ
    ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﻧﺸﻴﺪ . ﺍﻭﻝ ﺍﺱ
    ﺑﺪﻳﺪ ﺯﻧﮓ ﻧﺰﻧﻴﺪ .ﺍﻭﻝ ﺳﻦ ﻗﺪ
    ﻭﺯﻥ ﺑﭽﻪ ﮐﺠﺎﻱ ﺍﺱ ﮐﻦ ﻣﺮﺳﻲ
    ﻣﻤﻨﻮﻥ , ﺍﯾﻨﻢ ﺷﻤﺎﺭﻡ *,ﺻﻔﺮ ﻧﻪ ﺻﺪﻭ
    ﺩﻩ * ﻫﺸﺘﺎﺩﻭ ﻫﻔﺖ* ﭼﻬﻞ ﻭ ﭼﻬﺎﺭ * ﺷﺴﺼﺪﻭ ﻫﻔﺘﺎﺩﻭ
    ﻫﻔﺖ ,,,*

    پاسخحذف
  49. من 31 سالمه از تهران و فاعل هستم ، میخام با یه مفعول تا 22 سال آشنا بشم برای دوستی و سکس . اگر کسی هست لطفا به من میل بده
    jamper186@gmail.com

    پاسخحذف
  50. سلام حامد هستم 25 ساله از تهران
    یه گی دوطرفه خوب میخوام که پایه همه چی باشه
    میخوام هم بکنمش هم بهش بدم
    69 بخوابیم با و .....
    175 75 سفید هستم
    کسی اگر بود پیام بده
    mehmun11@yahoo.com

    پاسخحذف
  51. شماره دختر خوشگل 14 سال همدان 09394358099 پسر 14 یا 15 سال از همدان براش بزنگه دوست میشه

    پاسخحذف
  52. سلام,** *من امیرحسین هستم از قلعه حسن خان کرج همون شهرقدس,20 سالمه ,,دنبال یک دوست صمیمی زیر 18سال هستم فقط فقط از شهرقدس ,,اول اس بدید خودم اس میدم ,, 09019508457

    پاسخحذف
  53. به پسرهای خوشگل زیر 16 سال از همدان کون میدم پولی هم نیستم فقت به پسر زیر 16 سال از همدان کون میدم یاهومسنجر پیام بدین یا ایمیل بزنید این آیدیمه STAR.KON16@YAHOO.COM

    پاسخحذف
  54. سینا هستم-35ساله مجرداز تهران -دنبال یه خانوم مطلقه ویا سن بالا هستم که بتونیم هم از لحاظ عاطفی و احساسی دوستای خوبی برای هم باشیم .09368073564منتظر تماستون هستم

    پاسخحذف
  55. شماره کونی 15 سال همدان کون میده به زیر 16 سال همدان09300337346

    پاسخحذف
  56. سعید زنونه پوشم مرد بالای 50 سال میخوام کی برا الان مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت و شلوارک داره بیام براش بپوشم از شرق تهران از رسالت تا پیروزی 09101951132 لاپای ساک اسلام شهر مکان و لباس باید داشته باشی نداری زنگ یا اس نده قد 175 وزن 65 سن 29

    پاسخحذف
  57. شماره کونی 15 سال همدان کون میده به زیر 16 سال همدان09300337346

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من دنبال یه پسر خوشگل و ناز زیر 22سال از همدانم یا زن مطلقه یا بیوه زیر25سال فقط فقط از همدان با ساپورت خوب مالی09356240015

      حذف
  58. من دنبال یه پسر خوشگل و ناز زیر 22سال از همدانم یا زن مطلقه یا بیوه زیر25سال فقط فقط از همدان با ساپورت خوب مالی09356240015

    پاسخحذف
  59. hamid hastam 26 sale az teh yakaraj gay khoshtip mesle khodam ke makan dashte bashe s bede09389554282

    پاسخحذف
  60. سلام بردیا هستم دنبال یه نفر واسه چت سکسی با واتساپ هستم اینم شمارم فقط واتساپش فعاله09217049835

    پاسخحذف
  61. فاعلم,,,,,,,,,,,,,20سالمه,,,,,,,,,,مفعولهای زیر 18بهم اس بدن کرج تهران,,,,,09019508457

    پاسخحذف
  62. کیر کلفت سن بالا میخوام از تهران من ارش 28 ساله از تهران09377574700لطفا اگه مکان داری تماس بگیر ممنون

    پاسخحذف
  63. سعید هستم زنونه پوشم مرد سن بالا میخوام کی برا الان مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت و شلوارک داره بیام براش بپوشم از شرق تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09100140645 لاپای ساک مکان و لباس باید داشته باشی نداری زنگ یا اس نده قد 175 وزن 65 سن 29

    پاسخحذف
  64. مهدی هستم پسری خوب مهربون پاک وفادار وصادق میتونید امتحان کنید.خانومهایی که احساس تنهایی میکنن اس بدن یاتماس بگیرن معنی عشقو محبتو خوب میفهمم09362993863فقط اهل تهران باشید.وفقط رابطه حضوری نه تلفنی لطفا.خوشتیپم امتحان کنید تابهتون ثابت بشه.موفق باشید.09362993863

    پاسخحذف
  65. مهدی هستم پسری خوب مهربون پاک وفادار وصادق میتونید امتحان کنید.خانومهایی که احساس تنهایی میکنن اس بدن یاتماس بگیرن معنی عشقو محبتو خوب میفهمم09362993863فقط اهل تهران باشید.وفقط رابطه حضوری نه تلفنی لطفا.خوشتیپم امتحان کنید تابهتون ثابت بشه.موفق باشید.09362993863

    پاسخحذف
  66. ﻫﺴﺘﻢ
    ﺳﻼﻡ ﻣﺒﯿﻦ ﻫﺴﺘﻢ 16 ﺳﺎﻟﻤﻪ ﮔﯽ ﻫﺴﺘﻢ , ﻧﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮔﯽ
    ﻫﺎﯼ
    ﺍﻟﮑﯽ ﻫﺎ ,,,,ﻣﻦ ﻭﺍﻏﻌﯿﻢ ﻓﺎﻋﻠﻢ , ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ﮔﯽ ﻣﺜﻞ
    ﺧﻮﺩﻡ ﻫﺴﺘﻢ ﻭﺍﻏﻌﯽ ﺑﺎﺷﻪ ﻣﻌﻨﯽ ﮔﯽ ﺭﺍ ﺑﺪﻭﻧﻪ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﺑﺮﺍﯼ
    ﻫﻢ ﺑﺸﯿﻢ , ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﻣﻔﻌﻮﻝ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﺯ ﻫﻢ ﻟﺐ
    ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ ﻭ ﺑﻐﻞ ﮐﻨﯿﻢ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﻭ , ﻭ ,,,,,, ﻓﻘﻂ ﺯﯾﺮ
    17 ﺳﺎﻝ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﺮﺝ ﻭ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺑﻬﻢ ﭘﯿﺎﻡ
    ﺑﺪﻥ ,ﺍ 09015590121

    پاسخحذف
  67. ﻓﺎﻋﻠﻢ, ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻫﺴﺘﻢ 16ﺳﺎﻟﻤﻪ, ﯾﮏ ﮔﯽ ﻭﺍﻏﻌﯿﻢ
    ﻭﺍﻏﻌﯽ ,ﻣﻦ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ ﮔﯽ ﻭﺍﻏﻌﯿﻢ , ﺍﺯ ﺗﻬﺮﺍﻥ, ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﮏ
    ﺩﻭﺳﺖ ﻓﻘﻂ ﻓﻘﻂ ﻓﻘﻂ ﻫﻢ ﺳﻦ ﺯﯾﺮ 19 ﺳﺎﻝ, ﻫﺴﺘﻢ ﻣﺜﻞ
    ﺧﻮﺩﻡ ﮔﯽ ﻭﺍﻏﻌﯽ ﺑﺎﺷﻪ , ﻓﻘﻂ ﻫﻢ ﺳﻦ ﮐﺮﺝ ﻭ ﺗﻬﺮﺍﻥ , ﺍﻭﻝ
    ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﺧﻮﺩﺗﻮﻧﻮ ﺍﺳﻤﺲ ﮐﻨﯿﺪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﮑﯽ ﻫﺴﺘﻢ ﺩﯾﮕﻪ ﺗﺎ
    ﺁﺧﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻢ ﺑﺸﯿﻢ 09306328081

    پاسخحذف
  68. سعید هستم زنونه پوشم مرد سن بالا میخوام کی برا الان مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت و شلوارک داره بیام براش بپوشم از شرق تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09100140645 لاپای ساک مکان و لباس باید داشته باشی نداری زنگ یا اس نده قد 175 وزن 65 سن 29

    پاسخحذف
  69. ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﺳﺎﻣﺎﻥ ﻫﺴﺘﻢ ,20 ﺳﺎﻟﻤﻪ ﺍﺯ
    ﺗﻬﺮﺍﻥ @ EMO .GAG , ,@FAELAM ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﯾﺴﺘﮕﺎﻩ
    ﻣﺘﺮﻭ ﻃﺮﺷﺖ
    ﻫﺴﺖ , ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﮑﯽ ﻫﺴﺘﻢ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﻋﺎﻃﻔﯽ
    ﻋﺸﻖ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ,ﻣﻦ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻫﺮﺯﻩ ﻧﯿﺴﺘﻢ , ﻓﻘﻂ
    ﻫﻢ
    ﺯﯾﺮ 17 ﺳﺎﻝ ﺍﺯ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺑﻬﻢ ﺍﺳﻤﺲ ﺑﺰﻧﻦ ﺟﺎﻫﺎﯼ ﺩﻭﺭ
    ﺍﺳﻤﺲ
    ﻧﺪﻥ ﺍﮔﻪ ﮐﺮﺝ ﻫﻢ ﺷﺪ ﺍﺷﮑﺎﻝ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﻬﻢ ﺍﺳﻤﺲ
    ﺑﺰﻧﻦ 09393872581

    پاسخحذف
  70. رامین هستم به زیر 17 سال همدان کون میدم ساک میزنم به زیر 17 سال همدان کون میدم ایمیل بزنید RAMIN_KON@YAHOO.COMرامین هستم به زیر 17 سال همدان کون میدم ساک میزنم به زیر 17 سال همدان کون میدم ایمیل بزنید RAMIN_KON@YAHOO.COMرامین هستم به زیر 17 سال همدان کون میدم ساک میزنم به زیر 17 سال همدان کون میدم ایمیل بزنید RAMIN_KON@YAHOO.COM

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با سن بالا حال مکنی من هستم

      حذف
  71. ارباب کیان هستم 28 ساله قدبلند و هیکلی خوشتیپ
    برده میخوام هرکی دوس داره سگ من باشه بزنگه
    اگه خوشم بیاد ساپورت میکنم
    09106419855

    پاسخحذف
  72. ارباب کیان هستم 28 ساله قدبلند و هیکلی خوشتیپ
    برده میخوام هرکی دوس داره سگ من باشه بزنگه
    اگه خوشم بیاد ساپورت میکنم
    09106419855

    پاسخحذف
  73. ارباب کیان هستم 28 ساله قدبلند و هیکلی خوشتیپ
    برده میخوام هرکی دوس داره سگ من باشه بزنگه
    اگه خوشم بیاد ساپورت میکنم
    09106419855

    پاسخحذف
  74. سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر

    پاسخحذف
  75. سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09105361729

    پاسخحذف
  76. سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09105361729

    پاسخحذف
  77. سلام به همه. کیا هستم 24 سالمه و کاملا مفعولم. فاعل سن بالای 35 برای سکس حضوری میخام که آدم خوب و شخصیت قابل اعتماد و سالمی باشه. ایمیلم: kia.amani@yahoo.com

    پاسخحذف
  78. سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09106171490

    پاسخحذف
  79. zanposham az shargh teh ki bara alan makan va lebas zanone damane khili bolamdo goshad short shalvarak dare biam barash beposham lapai midam suck senam 29 175 65 ghiafam khili mamoli az resalat ta pirozi sen bala abshe behtar

    پاسخحذف
  80. سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09106171490

    پاسخحذف
  81. سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09106171490

    پاسخحذف
  82. سلام ارش هستم 28 سال کیر کلفت سن بالا میخوام از تهران که مکان هم داشته باشه.09377574700

    پاسخحذف
  83. سلام چندتا دوست حشری قشنگ میگردم فقط بی غیرت میخوام بی غیرت فقط اس بدید اسمس زنگ نزنید منتظرتونم دوطرفه وحشری 09371748438بچه پولدارش اس بدن زود

    پاسخحذف
  84. سلام چندتا دوست حشری قشنگ میگردم فقط بی غیرت میخوام بی غیرت فقط اس بدید اسمس زنگ نزنید منتظرتونم دوطرفه وحشری 09371748438بچه پولدارش اس بدن زود فوری منتظرم اس بدید
    اسمس بدید

    پاسخحذف
  85. سلام من 33سالمه از تهران و فاعل هستم
    میخوام با یه مفعول تا 22سال آشنا بشم . اگه کسی هست از تهران لطفا به من ای میل بده
    jamper186@gmail.com

    پاسخحذف
  86. سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09013167286

    پاسخحذف
  87. سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09013167286

    پاسخحذف
  88. سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09013072269

    پاسخحذف
  89. سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09013072269

    پاسخحذف
  90. سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09013072269

    پاسخحذف
  91. سلام آیدین کون میده همدان فقت به پسرهای زسر ۱۸ سال همدان کون میده شمارش ۰۹۳۹۴۳۵۸۰۹۹

    پاسخحذف
  92. سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09013072269

    پاسخحذف
  93. شماره آیدین فقت به زیر۱۸سال همدان کون میده 09394358099

    پاسخحذف
  94. سلام من میثم هستم گی 38 سالمه مجردم از کرج سفید بی مو عاشق پسر های فاعل زیر 24 سال هستم کسی تمایل داره با هم آشنا بشیم اس ام اس بده 09193661393

    پاسخحذف
  95. سلام من میثم هستم گی 38 سالمه مجردم از کرج سفید بی مو عاشق پسر های فاعل زیر 24 سال هستم کسی تمایل داره با هم آشنا بشیم اس ام اس بده 09193661393

    پاسخحذف
  96. سعید 30 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09389490286

    پاسخحذف
  97. سعید 30 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09389490286

    پاسخحذف
  98. سعید 30 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09389490286

    پاسخحذف
  99. سلام اسمم پیمان از تهران 16 سالمه قدم 167 و وزنم 77 کیلو و رنگ پوستم سفیده دلم کیر کلفت میخواد که ازم بزرگتر باشه لطفا بیشتر از 40 سال تماس نگیره در ضمن جا هم ندارم باید خودتون جور کنید ساک میزنم و تو کونم کیرتون رو رفت و برگشت میدم تا آبش در بیاد09123221467

    پاسخحذف
  100. سعید 30 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09389490286

    پاسخحذف
  101. کامرانم از همدان کیر کلفت دارم و فاعلم دنبال یه مفعول همدانیهستم که خوب بکنمش اینم شمارم09010270293

    پاسخحذف
  102. سعید 32 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر

    پاسخحذف
  103. سعید 35 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سن35 قد175 وزن 65 سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09372085540

    پاسخحذف
  104. سعید 35 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سن35 قد175 وزن 65 سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09372085540

    پاسخحذف
  105. سعید 35 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سن35 قد175 وزن 65 سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09372085540

    پاسخحذف
  106. سعید 35 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سن35 قد175 وزن 65 سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09378552134

    پاسخحذف
  107. سعید 35 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سن35 قد175 وزن 65 سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09378552134

    پاسخحذف
  108. سلام به همه.
    کیا هستم 25 سالمه مفعولم بدنم سفید و تمیزه، تو سکس ساک هم میزنم. فاعل سالم و با جنبه حدود 35 سال و یا بالاتر برای سکس واقعی میخام.
    ایمیلم kia.amani@yahoo.com
    منتظرتونم
    در ضمن من لاین و واتساپ و از این جور چیزا ندارم. فقط با ایمیل.

    پاسخحذف
  109. سلام کون میدم به بسرهای زیر 16 سال همدان اینم ایدی لاینم و یاهو مسنجرم star.bf16

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این ایدیمه بیا همدانیمdoks2015

      حذف
    2. فاعلم همدان کارایی بالاس معفول هست زنگبزه۰۹۳۳۵۱۱۲۰۹۸

      حذف
  110. سعید 35 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سن35 قد175 وزن 65 سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر manhunt_margehshoom 09186998729

    پاسخحذف
  111. سعید 35 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سن35 قد175 وزن 65 سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر manhunt_margehshoom 09186998729

    پاسخحذف
  112. سلام به همه. کیا هستم 25 سالمه و کاملا مفعولم. فاعل سن بالای 35 برای سکس حضوری میخام که آدم خوب و شخصیت قابل اعتماد و سالمی باشه. ایمیلم: kia.mahani@yahoo.com

    پاسخحذف
  113. سلام به همه.
    کیا هستم 25 سالمه مفعولم بدنم سفید و تمیزه، تو سکس ساک هم میزنم. فاعل سالم و با جنبه حدود 35 سال و یا بالاتر برای سکس واقعی میخام.
    ایمیلم kia.mahani@yahoo.com
    منتظرتونم
    در ضمن من لاین و واتساپ و از این جور چیزا ندارم. فقط با ایمیل.

    پاسخحذف
  114. برده برای میسترس هستم...تجربه داشتم و حرفه ای هستم...فیلم هم دارم...فقط میسترس اس بدن ممنون..پسر زنگ نزنه..فقط میسترس ( خانم..دختر..زن)
    09388287190
    ا

    پاسخحذف
  115. سلام
    25 سالمه و فاعل هستم از قم.
    قیافم خوبه.دنبال یه پسر مفعول ناز زیر 24 سال از قم برای دوستی و سکس هستم.
    gayboyever@yahoo.com

    پاسخحذف
  116. سلام از شهر قدسم کیییییر میخوام مکانم دارم بیست شیش سالمه ولی کون خوبی دارم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام شماره بفرست و عکس هم بده لطفا
      mmohsen_24@yahoo.com

      حذف
  117. اینم شماره ی یه پسر مفعول از اسلامشهر 25 ساله و ناز 09339018918

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. 09196473400
      فاعلم اسلامشهر و مفعول قابل اعتماد نیاز دارم

      حذف
  118. کونم میخواره هر کس میتونه بخوارونه بزنگه 09394581877

    پاسخحذف
  119. اینجا یه مرد پیدا نمیشه.
    کونم میخواره هر کس میتونه بخوارونه بزنگه 09394581877

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یه کون خشگلو ناز زیر ۲۰سال بزنگه.۰۹۹۰۵۲۳۴۴۱۵

      حذف
  120. سلام. سیامک هستم 25 سالمه. مفعولم و فاعل با جنبه و با اخلاق خوب بالای 35 سال برای سکس حضوری میخام. لاین و تلگرام ندارم بهم ایمیل بدید و بیاین یاهم مسنجر. آدرس ایمیلم siamakahangar@yahoo.com

    پاسخحذف
  121. پیمان ۲۸ دنبال ی پسر زیر ۲۰ یا خوشکل از تهران یا کرح جونمو فداش میکنم ۰۹۳۰۶۷۶۷۱۹۳

    پاسخحذف
  122. سلام به همه. من سیامک هستم 25 سالمه. مفعولم، رنگ بدنم هم سفیده. فاعل با جنبه و با اخلاق خوب و سالم بالای 35 سال برای سکس حضوری میخام. لاین و تلگرام ندارم بهم ایمیل بدید و بیاین یاهو مسنجر منتظرتونم. آدرس ایمیلم siamakahangar@yahoo.com

    پاسخحذف
  123. سلام
    25 سالمه و فاعل هستم. قد 172 و وزن 62.
    قم زندگی میکنم ولی تهران هم میام.
    دنبال یه پسر ناز مفعول یا زنپوش هستم برای زندگی.
    قیافم به حد کافی خوب هست.
    اگه کسی هست که بفهمه دوست داشتن یعنی چی پیام بدید.
    بالای 25 سال پیام ندن.
    اگه دنبال عکس و از اینجور بچه بازی ها هستی پیام نده.
    فقط اگه گی واقعی هستی پیام بده. دنبال کونی بازی نیستم. دنبال عشقم.
    اد کنید
    gayboyever@yahoo.com

    پاسخحذف
  124. گی هستم .عاشق کون دادنم و کیر خوردن 09394581877

    پاسخحذف
  125. گی هستم .عاشق کون دادنم و کیر خوردن 09394581877

    پاسخحذف
  126. فاعل هستم
    مفعول زیر 18 پیا بذارید
    arshiarahnema@gmail.com

    پاسخحذف
  127. فاعل هستم
    مفعول زیر 18 پیا بذارید
    arshiarahnema@gmail.com

    پاسخحذف
  128. فاعل هستم
    مفعول زیر 18 پیا بذارید
    arshiarahnema@gmail.com

    پاسخحذف
  129. فاعل هستم
    مفعول زیر 18 پیا بذارید
    arshiarahnema@gmail.com

    پاسخحذف
  130. سلام.من مفعولم20ساله از کرج.فقط بچهای کیرکلفت وبزرگ کرجی که مکان دار پیام بدن از تلگرام.09388373460

    پاسخحذف
  131. سلام.من مفعولم20ساله از کرج.فقط بچهای کیرکلفت وبزرگ کرجی که مکان دار پیام بدن از تلگرام.09388373460

    پاسخحذف
  132. حمید هستم از تهران 20-175-70 پرمو و معمولی التماس ساک نوکری میکنم اهل هارد سکس و اینها نیسیتم(nokareu@yahoo.com)

    پاسخحذف
  133. عالی بود اس کنه هرکی میخواد

    پاسخحذف
  134. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  135. سلام‌تهرانم کیر کلفت‌مکان دارم..خواهشان‌بچه های زیر18سال واقعی که دوس دارن کونشون‌بگام فقط بیان الکی و سرکاری نیا..تهرانم کونیای زیر18سال بیان09365588730

    پاسخحذف
  136. فاعلم خوشکلو خوش هیکلم ۱۷ سالمه مفعول یا بیغیرت بیاد پیوی تلگرامم boks2015@

    پاسخحذف
  137. مفعولم ازهمدان فاعل یا بکن بالای ۳۸ سال با مکان میخام ۰۹۱۸۰۰۷۸۹۳۵

    پاسخحذف
  138. فاعل از همدان بامکان میخام۰۹۱۸۰۰۷۸۹۳۵

    پاسخحذف
  139. ۲۸ همدانم کون گنده تپل سفید تنگ دارم فاعل بکن حشری میخوام ک خوابید روم حسابی بکنه
    گروهی سن‌پایین ۲۰هم میدم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام من هستم ۰۹۳۳۵۱۱۲۰۹۸ زنگبزن

      حذف
  140. mehrdad87566 فاعل بکن حشری ک خوابید روم زوری حسابی بکنتم کون گنده تپل تنگ دارم گروهی ب زیر ۲۰هم میدم
    اونم پیجم

    پاسخحذف
  141. سلام آرش هستم مفعول ((0)) ۲۹ سالمه دنبال یه فاعل سن بالای۴۰ هستم از تهران که مکان هم داشته باشه ۰۹۳۷۷۵۷۴۷۰۰ لطف الکی مزاحم نشید من دنبال آرامشم.

    پاسخحذف
  142. فرشید
    کی پایه شیو و ماساژه؟تهران
    @fereshboy

    پاسخحذف
  143. سلام فاعلم هستم مفعول پبام بده مکان دارم از همدان باشه اینم شمارم 09366039622

    پاسخحذف
  144. یه پسر مفعول زیر ۲۰ سال بزنگه با هم دوست شیم ۰۹۳۶۹۶۹۵۶۳۱سعید

    پاسخحذف
  145. پاسخ‌ها
    1. سلام فاعلم ازهمدان کارایی خوبه معفول پیام بده ۰۹۳۳۵۱۱۲۰۹۸

      حذف
  146. سلام مانی هستم از شهر قدس کیر کلفت واقعی میخوام بیاد خونمون از لای شرت زنم بکنه تو کونم ای دی تلگراممه zilabeg@ فقط کیر کلفت پی ام بده

    پاسخحذف
  147. سلام به همگی من فاعلم 29سالمه کیر خوش فرمی دارم فقط کسانی که تمایل دارند زنگ بزنه یا پیامک بده مکان دارم خیلی هم حشری ام فقط زود بهم زنگ بزنید ممنونم
    09212454912

    پاسخحذف
  148. فاعلم از اطراف اصفهان مفعول حضوری بهم اس بده۰۹۳۸۰۰۶۲۰۳۶

    پاسخحذف
  149. واسه الان یه پسر زیر 17 می خوام با هم بسکسیم

    فقط و فقط زیر 17 می خوام غیر ازین پیام نده

    من 30 سالمه و چاقم

    teleg : ne11ne11

    فقط برای سکس حضوری
    اومدی اول اصل و عکس بده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. واسه الان یه پسر زیر 17 می خوام با هم بسکسیم

      فقط و فقط زیر 17 می خوام غیر ازین پیام نده

      من 30 سالمه و چاقم

      teleg : ne11ne11

      فقط برای سکس حضوری
      اومدی اول اصل و عکس بده

      حذف
  150. فاعلم کیرکلفت42سالمه دنبال مفعول یاسافت جهت حال وسکس ازهمدان به این شماره اس بده 09309717985

    پاسخحذف