۱۳۸۸ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

روزی در دانشگاه

امروز از صبح تو دانشگاه با یه دختره بودم
با هم حرف میزدیم
این ور میرفتیم
اونور میرفتیم(این دو تا با هم فرق میکنه)
خندیدیم
بالا پایین پریدیم
اما نگاهای زیادی روم سنگینی میکرد
نگاهای از سمت همکلاسی ها یا هم دانشگاهی ها
بعضی ها پا رو فراتر گذاشتن و منو کشیدن کنار و گفتن مراعات کن یه دختر نامحرمه
البته من به حرفای هیچ کدومشون هیچ توجهی نمیکردن
احمقن دیگه احمق که شاخ ودم نداره
اما میخوام بدونم یه گی توی همچین محیط بسته ای که رابطه ی صمیمی دختر پسر تابو ه چه جایگاهی داره؟
تازه مثلا اینجا دانشگاهه محل تجمع جوونا و مثلا روشنفکرا
هی خاک بر سرت دین
که هرچی میکشیم از دست توئه

۴ نظر:

  1. دقیقا همین کافیه که به حرفای هیچ کدوم توجهی نداری

    پاسخحذف
  2. اتفاقا يه همجنسگرا خيلي جايگاه بهتري داره! اگه با يه پسر بالا پايين بپري هيچكي بهت اعتراضي نميكنه ! ميكنه؟؟
    خاك بر سرت(البته ببخشيدا) كه رفتي با يه دختر اينور و اونور ! ايييششش چندش!!

    پاسخحذف
  3. پویا کونی
    سلام من پویا20ساله حاضرم سکس باگوشی یاحضوری یا با اس ام اس بکنم کونم سفیده بزرگه وتنگه شمارم اینه:
    09389144009‏ پویاکونی

    پاسخحذف
  4. پسر خيلي خوشگل و سفيدي هستم و كونم هم خيلي خوبه و هم ميخورم هم ساك ميزنم البته كيراي زشت ًو ًنميخوام
    ٢٤ سالمه و مكان دارم تو غرب تهران
    هر كي كيرش كلفتن و ميخواد منو بكنه اس بده . 09396866882
    شب تا صبح ميخام بدم بهش
    لطفا سر كاري نباشه

    پاسخحذف