۱۳۸۸ مهر ۷, سه‌شنبه

B.R.T


دو روز پیش که با دوستم از دانشگاه بر میگشتیم سمت خونه

دوستم گفت بیا با brtبریم هم خلوته هم خنکه هم سریع

بعید میدونستم اینجور باشه آخه هر وقت از بیرون داخل اتوبوس نگاه میکردم یاد تشتای ماهی فروشی شب عید میافتادم

که ماهی ها انقد توش زیادن که انقدی جا دارن که فقط کلشون رو بیارن بالا و نفس بکشن

درست عین اتوبوسای brt

اما اونروز گفتم روشو زمین نندازم و با هم رفتیم سوار brt شدیم

اتوبوس شیک و خلوت وخنک

و سریع نسبت به ماشینا

خوشحال شدم واقعا

یعنی این همون اتوبوسیه که از بیرون شبیه آکواریومه؟

نه! باورم نمیشه

اون روز گذشت تا دیروز که میخواستم برم انقلاب

کتاب بخرم

طبق معمول با تاکسی رفتم تا میدون انقلاب و با لباس سبز کلی جلو گارد ویژه های لعنتی جولان دادم

بد نگاه میکردن بی شرفا

منم با اعتماد به نفس کامل کتابا مو خریدم و اومدم که باز با تاکسی بیام سمت خونه دیدم اکثر مردم واسه رفت و آمد میرن توی ایستگاه brt

منم مثل مردم

رفتم تو ایستگاه

اولش که اتوبوس 15 دقیقه طول کشید تا بیاد

بعدشم که رسید واقعا آکواریوم بود

خواستم سوار نشم

گفتم شلوغی هم لذت خودشو داره

و رفتم سوار شدم

دست چپم که حلقه تو انگشت اشارش بود رو در معرض عام به میله بالا سرم گرفتم

کنارم یه مرده وایساده بود با یه هیکل نخراشیده

مثلا بدن ساز بود دیگه

گلی باد داشت بدنش

صورتشم که نگو اگه 2 سانتیمتر مربع توش سالم پیدا میکردی ؟

اومد نزدیکم هی دستش میخورد به ک.ی.ر من

اولش عادی بود واسم گفتم اتفاقیه دیگه

جای دستش نیست

اما دیدم هر چی محل نمیزارم طرف قضیه رو جدی تر میگیره

بعد دو سه دقیقه علنا آلت من تو دست آقا بود

نگاه کردم دیدم نه خیر آقا نیت های پلید تو سر داره

به صورتش و بدنش نگاه کردم واقعا غول بود

قابل تحمل نبود اصلا

خودمو وحکم کشیدم کنار

که مثلا عوضی نگن من اونی که تو میخوای نیستم

اما آقا این بار رفت سراغ پشتم

که همون موقع اتوبوس به یه ایستگاه رسید

واسم مم نبود که مقصدم اینجاس یا نه؟

با عصبانیت رفتم سمت در که پیاده شم

وقتی پیاده شدم برگشتم بلند بش گفتم هی آقا من گی هستم ولی جنده که نیستم که هر کی از راه رسید دستمالیم کنه و بام بخوابه

طرف جا خورد

همچنین مسافرای تو اتوبوس و اونایی که تو ایستگاه وایساده بودن

خودشو زد به اون راه که این با من نیست این حرفا رو

منم با عجله از ایستگاه خارج شدم

و کاملا متوجه نگاه سنگین مردم توی ایستگاه رو خودم شدم

تو خیابون که اومدم از هیجان قلبم هنوز تند میزد

نمیدونستم کجام؟

مثل گیجا رفتم سمتراست خیابون قنادی فرانسه رو دیدم

تازه یادم اومد سر وصالم

وسط خیابون زیر نگاه اون همه آادم تو اتوبوس که هنوز مشغول بار گیری بود یهو برگشتم که برم اوندست

حس خوبی نبود کلا

خودمو لعنت کردم که دیگه سوار brt نشم

لعنتی!!!!!

۲۱ نظر:

  1. خيلي نوشتنت برام دلنشين بود! ميرم روي همه پستها نظر ميدم! نميدونم چرا تا حالا نديده بودم اين وبلاگ رو!!!فقط نظر دادن توي بلاگ اسپات يه كم سخته!
    راستي: ايستگاه سر وصال هيشه همينجوريه! نميدونم چرا ولي من چند موردشو ديدم همونجا

    پاسخحذف
  2. باورم نمیشه که این همون داداشی یکم محافظه کار من باشه که وحشت داشت کسی در مورد گی بودنش بدونه.
    بابا ای وووووول
    دست ما رو هم بگیر.
    شاید این هم از نتایج پس از انتخابات باشه که به شجاعت همه اضافه کرده. ولی خدایی از کاری که کردی یکه خوردم و خیلی حال کردم. همیشه دوست دارم و به یادتم قربونت برم.

    پاسخحذف
  3. اول سلام! بعدش ممنون كه سرزدي !
    اينجا نظر خصوصي و شكلك نداره يه كم سخته !
    بعدش اون "خاك برسرت" اصلا توهين نيست! يه تكيه كلام خنده آميز همراه با سرزنشه ! اگه حمل بر بي ادبي شده همين جا معذرت مي خوام!
    از اون به بعد نظر ندادم چون داشت به يه چيزاييم توهين ميشد ،‌كفتم اگه جلوتر برم شايد ذهنيتي كه توي اون چندتا پست قبل ازت پيدا كرده بودم تغيير كنه! و دوست نداشتم همچين اتفاقي بيافته !فعلا ترجيح ميدم پستهاي آينده رو بخونم و با نظراتت بيشتر اشنا بشم! منتظرم!
    راستي ادد كردم توي مسنجر

    پاسخحذف
  4. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرين
    اااااااااااااي ول بابا تو دگه کي هستي؟؟

    پاسخحذف
  5. منم گی دوطرفه 29ساله از تهران اس بدید
    09379774934

    پاسخحذف
  6. فقط می تونم تحسینت کنم کارت فوق العاده بود.

    پاسخحذف
  7. تو بی ار تی قبل افتتاح خط 4 خیلی شلوغ بود و خیلی ها دست به همچین کارایی میزدن و من خیلی دعوا دیدم تو اتوبوسا بعضی پیرمردارو که دیگه نگو با نگاهای سنگینشون تو ادم نفوذ میکنن.من چند بار خودمو ازین پیرمردا نجات دادم حتی یبار ی همشت تو شکم یکیشون زدم و پیاده شدم ولی داد و بیداد راه ننداختم.ادم نمیدونه به پیرمرد جماعت چی بگه.تو ایران گی هست ولی راهشو بلد نیستن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام پویا هستم دانشجوی اراک و تنهای خونه گرفتم مایلم با یک پسر گی 2 طرفه رابطه سکس و دوستی داشته باشم..ایمیل بزنید...gayy_boy23@yahoo.com

      حذف
  8. سلام- 23 سالمه- غرب تهران- میخام یه بار ساک بزنم- اون یه بارم میخام یه کیربزرگ و کلفت و ترجیحا - خوشگل - باشه.
    mimiotata90@yahoo.com

    پاسخحذف
  9. سلام پویا هستم دانشجوی اراک و تنهای خونه گرفتم مایلم با یه پسر گی 2 طرفه از اراک دوست بشم ایمیل بزنید gayy_boy23@yahoo.com

    پاسخحذف
  10. سلام رامینم28ساله فاعلم وعاشق کون مکان دارم تو نیاوران تهران کسی تمایل داشت من در خدمتم فقط سکس حضوری اهل کلک بازی و موش وگربه بازیم نیستم 09101408730

    پاسخحذف
  11. سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09106171490

    پاسخحذف
  12. سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09106171490

    پاسخحذف
  13. سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09106171490

    پاسخحذف
  14. سعید 29 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده manhunt_margehshoom ایدی منه پیام بگذاری با شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر09106171490

    پاسخحذف
  15. سعید 35 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سن35 قد175 وزن 65 سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر manhunt_margehshoom

    پاسخحذف
  16. سعید 35 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سن35 قد175 وزن 65 سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر manhunt_margehshoom

    پاسخحذف
  17. سعید 35 زنونه پوشم قیافم خیلی معمولی سن35 قد175 وزن 65 سبزه مرد سن بالا میخوام کی برا امشب مکان و لباس زنونه دامن خیلی بلند و خیلی گشاد شورت شلوارک سوتین پیرهن گشاد داره مخصوصا دامن بلند و گشاد بیام براش بپوشم لاپای میدم ساک میزنم اگه مکان و لباس نداری پیام نده شماره تماس تهران از رسالت تا پیروزی و اسلام شهر manhunt_margehshoom 09186998729

    پاسخحذف
  18. كونم ميخاره .هر كس ميتونه بخارونه تماس بگيره 09394581877

    پاسخحذف
  19. كونم ميخاره .هر كس ميتونه بخارونه تماس بگيره 09394581877

    پاسخحذف
  20. سلام یه مفعول خشگل زیر ۲۰ از اسلامشهر یا تهران تماس بگیره.۰۹۹۰۵۲۳۴۴۱۵

    پاسخحذف