۱۳۸۸ شهریور ۱۷, سه‌شنبه

دلم جهنم میخواد

ببین مامان با این کارایی که داری میکنی داری منو به کشتن میدی
همین الان
یعنی ساعت 4 صبح چهار شنبه منو اینجا کشونده که داد بزنم از دستت
آخه مامان من تا حالا شده کاری از من بخوای که من انجام ندم (جز اون یه مورد)هر چی میگی میدوام
فقط واسه اینکه دوست دارم
وگرنه من که به خاطر چشم داشت به پاداش نیک خدا و از این جور مزخرفا
خسته شدم از کارای غیر منطقیت
بسکه کارای صواب گفتی بکنم منم انجام دادم
فکر کنم تا الان 3 دنگ بهشت به نامم شده اما نه
مامان من بهشت نمیخوام
به همون خدایی که میدونم نیست
به جون تو که عزیز ترین کس منی
من جهنم رو ترجیح میدم به بهشتی که شما ازش تعریف میکنید
یادمه
مدرسه که میرفتیم معلم دینیمون میخواست جهالت عربها رو توصیف کنه میگفت یه عربی رفت پیش محمد بهش کفت تو بهشت جنگ هم هست؟
محمد بش جواب داد که نه اونجا همه به هم سلام میکنن و صلحه و صفا
عربه گفت من بهشت بی جنگ رو نمیخوام

حالا حکایت منه
من بهشت میخوام چی کار جایی که فقط توش لذات جسمانی هست؟
مگه چقدر میخوام بخورم یا سکس کنم؟
جایی که عمر جاوید داری توش و این از همه وحشتناک تره
عمر جاوید و یکنواخت
من جهنم رو ترجیح میدم
یه گوشه از جهنم
با اون شناختی که من از خدای تو دارم خدای تو تو شکنجه و آزار خیلی خلاقه و میدونم که اگه توی جنمش باشم هر روز یه عذاب جدیدهست واین خودش یه تنوعه
جدا احادیثشون رو ببینید وصف بهشت فقط وصف حوری و درخت وآب روانه حالا وصف عذاب ها رو ببین ردیف میشه واسط
مثلا در مورد همجنسگرا ها(کسی که لواط کرده) حدیث داریم که وقتی تو قبر میزارنش و خاک میریزمن روش جسم مادیش از قبر به جهنم میره و تا قیامت در عذاب دایم میمونه
ببینید چه خلاقانه؟
تازه این یکیشه
خلاصه مامان جان من نوکرتم اما به من کار صواب دار پیشنهاد نده که دو روز بعدشم اگه یه جا تو زندگیم شانس بهم رو کرد بهم بگه:دیدی؟ این خوش شانسیت نیجه ی همون صوابه
من صواب نمیخوام من جهنم رو ترجیح میدم به بهشت تو به
بهشتی که توش به دنبال حقیقت رفتنی وجود نداره و همش لذته پسته
آره دنبال حقیقت رفتن واسه من مثل همون جنگه واسه عربه
من زندگه بدون دویدن به سوی حقیقت رو هیچ میدونم

الان صدای مامانم میاد میگه سام تو که تا الان بیداری نماز صبحتم بخون
صواب داره

پ.ن1:تنها کاری که مامان بهم میگه و من انجامش نمیدم همین نماره لعنتیه
که من هیچ وقت زیر بار این حماقت نمیرم

پ.ن2:درکم میکنید؟
میفهمید چی کشم؟
کمکم کنید

۵ نظر:

  1. نمی دانم پس از مرگم چه خواهد شد ؟
    نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم
    چه خواهد ساخت ؟
    ولی بسیار مشتاقم
    که از خاک گلویم سوتکی سازد .
    گلویم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش
    و او یک ریز و پی در پی ،
    دم گرم خوشش را بر گلویم سخت بفشارد ،
    و خواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد .
    بدین سان بشکند در من ،
    سکوت مرگبارم را

    این شعری بود که 1 ماه پیش سر مزار کیانوش آسا خوندن.
    ببینم تو بهشت که اینقدر میگن توش سکس میشه نیاز به کاندوم هم هست با نیست؟! اگه نیست بگن که داریم میریم با خودمون ببریم!!! فقط چون سکس زیاده, از هر کاندوم باید چند بار استفاده کنیم!!!

    پاسخحذف
  2. لطفا با این وبلاگ هم لینک بدین

    www.nutpick.blogspot.com

    ممنون

    مداد

    پاسخحذف
  3. اصلا موافق نيستم! اصلا هم دركت نميكنم !
    تا اينجا همه پستها رو نظر دادم و لذت بردم ،‌ولي اين يكي رو خراب كردي پسر !قرار نبود به چيزي توهين بشه!!
    حاضرم بيشتر بحث كنيم!
    وبلاگ محمد حسين فهيم رو بهت پيشنهاد ميكنم :
    www.neveshtehgah.blogfa.com
    .
    بهتره برم فعلا تا بعد.

    پاسخحذف
  4. سلام یبار امتحان کن نماز رو ببین چه حسی بت دست میده.وقتی تو سجود میری و باش حرف میزنی خودتو گذاشتی کنار.به نظر بجای قهر با خدا حرف بزن خیلی خودمونی حتی شکایت کن بش.بگو یه راهی جلو پام بزار تا باورت کنم اگه اشتباه میکنم از اشتباه درم بیار اگه نه مشکلمو حل کن.فقط بخواه و حرف بزن

    پاسخحذف
  5. ازت تعجب می کنم و تا حدی حق میدم
    خوب خدا که هست، چون طبیعتی هست، چون، روز و شبی هست، وچطور میتونه به قول انیشتین یک ماکت از گردش کرات رو که میبینی می گی کی درستش کرده، حالا این همه عجایب طبیعت رو می بینی نگی؟ فقط به خاطر عجیب بودنش؟
    پس خدا هست.
    بعدش دادا، خوب یک بار که تنها بودی، هرجور دوست داری حتی بدون وضو، با این نیت که خدا بهت صوابی نده و اینو اصلا صواب حساب نکنه، با این قصد که به خاطر حرف مامان نبوده. بخون. ببین چی حالی میده. دروغ نمی گم. تجربه کردم. حتی اگه خواستی لخت شو از لج و بخون. قرار نیست که حتما درست بخونی. هر چه قدر یاد داری ...
    بهر حال غیر از این اینکه بگی جهنم دوست دارم، حرف خوبی نیست. تازه اونطور که شنیدم لذت های بهشتی هر روز جدیدتر می شه و تمومی نداره و کاملا هم متنوع است.
    می بخشی دادا اگه ناراحت شدی احیانا.
    بای

    پاسخحذف