۱۳۸۸ اسفند ۲۸, جمعه

89

بلاخره سال 88 هم تموم شد
عجب سالی بود
چقدر تغییر
چقدر اتاق
سال عجیبی بود برای ایران
مردم ایران قضاوت مردم همه دنیا رو راب خودشون عوض کردن
دیگه این ایران اون ایران با مردمی وحشی و متحجر و بنیاد گرا نیست
راه مردم از راه حکومت جداست
این مهمترین اتفاق سال بود
مردم همدیگرو بعد از سالها پیدا کردن
با همه اینها آینده مبهمی برای ایران میبینم
بگذریم
داریم با سر میریم تو سال 89 یه کم بیشتر از 24 ساعت وقت داریم
سال 88 برای من هم جدای از مسایل سیلسی سال مهمی بود
گذشت اما یه سال به مرگ نزدیک تر شدم و از تولد دورتر
دنیای من تو این سال رنگ دیگه ای گرفت
منتظر نباشید که بگم نیمه گمشدم رو پیدا کردم
نه
از این خبرا نبود
اما خبر ها بزرگ دیگه ای بود
که عمده ترینش دوستا وارتباطای جدید بود
که همراه خودش تجارب خوبی واسم همراه آورد
بیخیال
حس میکنم این پست خیلی کلیشه ای شد و اگرم ادامه بدم کلیشه ای تر میشه
÷س سال نو همتون مبارک ای موجودات دوست داشتنی

پ.ن 1:موجودات دوست داشتنی:همجنسگرایان و غیر همجنسگرایانی که همجنسگرایان رو دوست دارند

۵ نظر:

  1. سلام

    درشکفتن جشن نوروز برايت در همه ي سال سر سبزي جاودان وشادي

    ،انديشه اي پويا و آزادي و برخورداري از همه نعمتهاي خدادادي آرزومندم.

    بدرود

    تیرداد

    پاسخحذف
  2. salam
    neveshtehat ba mosighiei ke gozashti vaghean
    lezat bakhshe
    khoshhalam ke ba to ashenashodam
    dost dashtam farsi bnvisam ama nashod
    sal no mobarak

    پاسخحذف
  3. نوروز یادگار کوروش، رخش رستم، شیر و خورشید ایران، تیر بابک بر همه ی همجنس بازان گرامی باد.
    و امسال را به نام سال پیش به سوی آزادی آغاز می کنیم

    پاسخحذف
  4. سال نوت مبارک

    کلیشه هم چیز بدی نیست

    پاسخحذف
  5. سلام
    مدت زیادی نیست که با وبت آشنا شدم
    ولی بااین حال خیلی ازوبلاگت خوشم اومده
    مدتیه خبری ازت نیست نگرانتم.

    پاسخحذف