۱۳۸۸ آبان ۲۱, پنجشنبه

دوستی 7 ساله

الان بیش از 7 ساله که باش دوستم
7 ساله که بیشترین فاصله ای که همو ندیدیم 1 هفته بوده
و اگه این دو هفته بیشتر میشد انقد به هم زنگ میزدیم که جای خالی ندیدن پر شه
تو این 7 سال واقعا بش وابسته شده بودم
مثل برادر نداشتم بود
چیزی نبود که در بارم ندونه
جز همین گی بودنم
انقد نزدیک شده بودیم که رابطه تقریبا خانوادگی شده بود
بابا مامانش به من زنگ میزدن
حرف میزدن
اطمینان داشتن
تا اینکه امروز بعد از مقدمه چینی هایی که حدود 2 ماه طول کشید
بش گفتم که گی هستم
عکس العمل خاصی داشت
بهت رده بود
میگفت مگه میشه؟
کسی به دختر تمایل نداشته باشه؟
میگفتم اتفاقا واسه من هم سوال پیش اومده مگه میشه کسی به پسر تمایل نداشته باشه؟
3-4 ساعت با هم بودیم خیلی سوال پرسید
میگفت شاید دیگه نبینمت
میگفتم هر جور راحتی
اما باور نمیکردم
آخه 7 سال چیزی نیست که به همین سادگی بخوریش
جواب همه سوالاشو میدادم
میگفت طبق معمول واسه همه چی جواب منطقی داری
همون موقع 3-4 تا از بچه های گی اس ام اس دادن که ببینمشون
بش گفتم میخوای بریم ببینیمشون
گفت خطر نداشته باشن واسم
بش گفتم جواب حرفت تو دهنیه اما چون روز اوله چیزی نمیگم
بچه ها رو دید
دید که شاخ نداشتیم
عادی بودیم
اونجا هم میپرسید
بهم گفت گیجم سر در گمم
باورم نمیشه
اما باید باور میکرد
بهش گفتم دیگه نمیخوام با دوستی که نمیدونه گی هستم ارتباط داشته باشم
تا اینکه این دیدار تموم شد
بردمش دم خونشون
بهش گفتم انتخاب برای ادامه دوستی با توئه
هر تصمیمی بگیری قبول میکنم
ادامه یا کات
گفت نمیدونم
اما من روشنفکرم
و خدافظی کرد
4-5 ساعت گذشته
هرچی بهش زنگ میزنم جواب نمیده
دارم دیوونه میشم
نکنه جدی خدافظی؟
بغض تو گلوم گیر کرده
بی اختیار اشک ار چشام سرازیر میشه
هر چی باشه باید عادت کنم
همینه که هست دیگه
اگه به من لطفی شده و من گی بدنیا اومدم
باید یه جای دیگه از دماغم در آد دیگه!
مگه نه؟
نمیدونم امیدوارم فقط خواب باشه که جواب نمیده
و اگرم نه و واقعا نمیخواد
چاره ای نیشت
چه میشه کرد؟

۸ نظر:

  1. چالبه چند وقت پیش به یکی از دوستام گفتم رفت که رفت. طول میکشه

    پاسخحذف
  2. از این لحظه به بعد اون مال گذشته اس اگه دیگه نیاد. می دونم سخته ولی جلوتر آدمایی میان که جاشو بگیرن. اینو مطمئنم.

    پاسخحذف
  3. به همین زودی معتاد شدی؟؟
    ---->نیشت!!!!

    پاسخحذف
  4. به جلو نگاه کن و پشت سرت رو نگاه نکن

    پاسخحذف
  5. فعلا تا با خودش کنار بیاد ، ازش انتظار صمیمیت بیشتر نداشته باش ، زیادم بهش گیر نده ! خودش برمیگرده !
    میدونم که میگم !

    پاسخحذف
  6. بجاش من دیروز به صمیمی ترین دو تو دانشگاه گفتم. از اونچه فکر می کردم هم واسش عادی تر بود.

    پاسخحذف
  7. سلام. من هم اين شرايطو تجربه كردم . به يكي از دوستاي صميمي گفتم گي هستم. خب اون از من دورشد . نيازي نيست كسي از گي بودن ما با خبر بشه . انتظار اينكه مارو درك كنن بيجاست.
    به نظر من دليلي اين كار نيست . مجبوريم مخفي باشيم . مگر در شرايط خاصي.

    پاسخحذف
  8. حسام يه نفر آدمه
    خيلي خيلي آدمه
    يه آدم واقعا حسابي
    منظورم اينه كه خيلي معموليه نه چيز ديگه
    شايد خوشش نياد اين حرفارو كسي در موردش بگه
    طبعا هر انساني براي پذيرش تغيير
    براي يه طور ديگه اي فكر كردن و ديدن
    زمان مي خواد
    شهامت مي خواد
    دوست ندارم اينو بگم
    ولي من توش اين چيزارو نديدم
    شايد يه روزي با حركتش خلاف اينو
    بهمون
    بهت
    ثابت كنه
    اما گوگولي من
    باور كن اين تويي كه بايد بخواهيش
    تويي كه بايد ازش ببري
    تويي كه بايد براي دفاع از هويتت
    براي تعميق اين روند حزبي تحميلي
    ازش فاصله بگيري
    احترام گذاشتن به كسي كه تورو زير پاش مي ذاره
    مثل بي احترامي به يه ادم محترمه
    اون نبايد به خودش بگه اين همه ادم
    كدومشون بايد باعث قطع ارتباط شما دو تا بشه؟
    ببينمت اگه اين قدر ادم چرتيه
    براي چي بابت نبودنش بغض مي كني؟

    پاسخحذف