۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه

گریم

دستمال رو از جیبم در میارم چپستیک رو از لبام پاک میکنم
و اگر به صورتم هم چیزی (نهایتا یه کرم) مالیده باشم به صورتم هم دستمال میکشم تا کامل پاک شه
وای که دستمال چه بوی خوبی میگیره
انگشترامو در میارم
گردنبند رو از گردنم باز میکنم
اگه پیرهن تنم باشه دگمه هاشو میبندم
اشتباه نکنید
به سمت یه اداره دولتی نمیرم که کارم توش گیره
دارم به خونه نزدیک میشم
باید گریمم رو پاک کنم
باید تغییر چهره بدم
: وگرنه معلوم نیست علاوه بر خستگی یه روز سخت چه بلایی تو خونه سرم میاد
داد
تحقیر
لفظایی که اگه کسی بیرون خونه بهم بگه حتی به شوخی امکان نداره تحملش کنم:
اوا خواهر

باید زشت بود
این تو خونه ما و شاید تو مملکت من یه قانونه

۳ نظر:

  1. آدم به فکر فرو میره.البته کاملا ملموسه و مختص گی ها نیست. حتی یه کارمند هم تو اون مملکت واسه اینکه سر کارش بمونه یا رتبش بالا بره مجبوره خودس رو اونجوری سر کار نشون بده که نیست(ریش بزاره یا تظاهر به دینداری کنه). خوب من تو ایران بودم ابروم رو هم کمی میگرفتم گاهی و کرم زدن هم همیشه به راه بود ولی به حرف کسی گوش نمی دادم. اینم حل میشه. به امید یه روزه بدون نقاب...
     

    پاسخحذف
  2. با این پست مشکلی ندارم, با این جمله "باید زشت بود" و بار معنایی اون مشکل دارم.
    چرا آدمها رو باید از روی ظاهر و زشت و زیبایی قضاوت کرد؟ چرا همه فکر میکنند اگه ساده باشند یعنی جذاب نیستند.
    این ظاهر بینی که تا عمق وجود گی ها ریشه کرده دلیلش چیه؟ میدونی دوست من, برای من قابل درک نیست که گی ها که خودشون در جامعه مورد تبعیض هستند چرا خودشون بر اساس ظاهر و قیافه همدیگه رو مورد تبعیض قرار میدن؟ این رفتار باعث شده که همه اخلاق و انسانیت رو ندیده بگیرن. کسی فکر میکنه پشت زیباترین صورت و ظاهر ممکنه زشت ترین خلق و خو ها باشه؟
    این موضوعیه که خوبه همه روی اون دقیق فکر کنن.

    میدونم منظورت از این پست چیز دیگه ای بود ولی فکر کردم حالا موضوع پیش اومده این رو مطرح کنم

    پاسخحذف
  3. کسری جان کاملا با نظرت موافقم طرف هر چند زیبا باشه اما اگه اخلاق و انسانیت خوبی نداشته باشه قابل تحمل نخواهد بود
    تجربش رو داشتم
    دوستی با آدمی که به نظرم فوق العاده زیبا بود اما مغرور
    یک سال بیشتر دوسنیمون طول نکشید و اون دوستی الان برای من فقط تنفره
    من عبارت زشت باید بود رو برای این گفتم که فرهنگ بد خانوادم رو معرفی کنم
    به هر صورت مرسی واسه نظرتون

    پاسخحذف