۱۳۸۸ مهر ۱۴, سه‌شنبه

یه روز کاری!!!!!!!!

یه حس خستگی خوب و خوشایند
با اینکه تلاش برای بیدار نگه داشتن چشمام اذیتم میکنه
اما این خستگی خوشاینده
از 7 صبح میرم دانشگاه 7-8 میام
خسته میشم
اما لذت میبرم
مخصوصا تو این چند روز اخیر
کلاسام خیلی احمقانس فاصله های 3-4 ساعته آزاد بینشون
میشینم با بچه ها حرف میزنم
آزمایشگاها یی که چون اول ترم برگذار نمیشه
تا همین ترم قبل تا کلاس تموم میشد یا برگذار نمیشد مثل باد از دانشگاه میزدم بیرون
اما الان میشینم ساعت ها با بچه ها حرف میزنم
از هر دری
با هر عقیده ای
این حرفا یه نتیجه خوشایند داشت واسم اینروزا
کشف یه گی
یه وست که با هم دوستای معمولی بودیم
یه جوریا یی تو این روزا بحثمون به طور غیر مستقیم به بحث گیی کشیده شد اما خیلی معمولی تا اینکه دیروز بک گراند گوشیم رو دید که پرچم رنگین کمان بود
گفت:به چه پرچم قشنگی!!!!
دیگه منم که خر نبودم یه بو هایی از قبل برده بود
و طبیعتا طبق گفته خودش اون یه بو هایی از گی بودن من
دیگه حرف زدیم از هر دری
حس خوبی بود
گی ها مثل همه جا های دیگه تو دانشگاه ما هم هستن
با نشونه یا بی نشونه
اما خب شک هست و دو دلی واسه بر قراری رابطه
واسه همین نزدیک شدن به یکیشون و حرف زدن تو این باب حس خوشایندیه
امروزم 2 ساعتی با هم بودیم و حرف میزدیم
میگفت بایوسکشواله
نمیدونم والا هر چی بود گی بودنش بیشتر بود
بعد دانشگاهم امروز با چند تا از بچه های دانشگاه که استریت هم به نظر میان به صورت کاملا بی برنامه رفتیم سینما
چون بی برنامه بودیم تونستم نظر خودم رو غالب کنم که بریم بی پولی بهرام رادان جونم رو ببینم




فیلم با حالی بود اما یه بازیگر در حد 1-2 دقیقه داشت که واسم آشنا بود

مثل همیشه نفسمو بند آورد

نمیدونم به بیل برد های تبلیغاتی تیلیغ میکنید یا نه؟

تا همین چند وقت پیش تو اتوبان مدرس یه تبلیغ نوین چرم مشهد بود که عکس یه پسره بود به چی خفنی

هر بار که با ماشین از اونجا رد میشدم بسکه به عکسش خیره میشدم و سرعت ماشین رو کم میکردم

نزدیک بود تصادف کنم

خلاصه هر وقت نزدیک اونجا میرسیدم خدا خدا میکردم که یه کم ترافیک باشه تا عکس پسره رو یه دل سیر ببینم

اما آخه مگه آدم از ذیدنش سیر میشه؟

پسره توی فیلم بود

توی یه صحنه حضور داشت و تو 3 تا صحنه هم عکساش بودن

محشر بود خدایی

همون جوری مغرور مثل تو عکسش

خودتون ببینید خدایی



توی اون صحنه بهرام رادان با وارد اتاقی میشه که پسره توشه بعد یه نگاهی بینشون رد و بدل میشه و میاد سمت در

دقیقا در این لحظه که شاهد فیلم بودم نمیدونم چرا انتظار داشتم این دو تا جیگر بیان روبروی هم وایسن و از هم لب بگیرن و یه صحنه احساسی شروع شه

عجب فکری

میدونم خطور این فکر از عواقب دیدن سریال کوئیر اس فولک

که واسه اونم گفتنی زیاد دارم اما باشه یه وقت دیگه

که اگه الان بگم یا وسطش خوابم میبره

اگه خوابم هم نبره این پست خیلی شله قلم کار میشه



۴ نظر:

  1. سلام آرش هستم 30 ساله از تهران عاشق کون کردنم بخصوص خشگل وسن پایین باشه اینم شمارم09100188139لطفا با اسمس خودتون معرفی کنید

    پاسخحذف
  2. ارباب کیان هستم 28 سالمه قد بلند و هیکلی و خوشتیپ
    هرکی دوس داره برده باشه و هر روز جرش بدم بزنگه
    اگه خوشم بیاد ساپورتش میکنم
    09106419855

    پاسخحذف
  3. ارباب کیان هستم 28 سالمه قد بلند و هیکلی و خوشتیپ
    هرکی دوس داره برده باشه و هر روز جرش بدم بزنگه
    اگه خوشم بیاد ساپورتش میکنم
    09106419855

    پاسخحذف
  4. ارباب کیان هستم 28 سالمه قد بلند و هیکلی و خوشتیپ
    هرکی دوس داره برده باشه و هر روز جرش بدم بزنگه
    اگه خوشم بیاد ساپورتش میکنم
    09106419855

    پاسخحذف