۱۳۸۸ مهر ۲۸, سه‌شنبه

چشمچرونی


(سام یه کم آروم تر برو
ماشین بغلیه رو نگاه کن
عجب دافایی توش نشستن
اوه ه ه ه نگاه کن چه جوری پا میده بیشرف
جون من یه ذره آروم تر برو )
اینا جملاتیه که زیاد شنیدم
از دوستای استریت مختلف
شاید یه جور دیگه بگن مثلا اما مفهوم حرفاشون وقتی یه دختر خوشگل میبینن همینه
و عکسل عمل من:
سرعت رو کم میکنم
یه نگاه تو ماشین بغلی میندازم
یه لبخند تحویل دافی ماشین بغلی میدم و بر میگردم به دوستم میگم
اااااااااااه
حالم به هم خورد برو گم شو بابا
بعد گازش رو میگیرم میرم

مثل اینکه کلا چشمچرونی عمل لذت بخشیه واسشون
اما من نه تنها واسم لذت بخش نیست بلکه تهوع آوره البته چشمچرونی از جنس مخالف
یه لذت دیگه که چشم چرونی واسشون داره اینه که
با یه هم احساسشون (ازنظر تمایلات جنسی) همراهن و نظر هم رو تائید یا رد میکنن
و مثلا میگن طرف فقط به درد سکس میخوره همین
یا اینکه به به طرف زن زندگیه

من اصلا مفهوم این لذت بردن از چشمچرونی رو نمیفهمیدم
خب مثلا من یه مرد یا پسر جذاب و زیبا میبینم
نگاش میکنم و لذت میبرم دیگه این دیوونه بازیا چیه؟
البته من تا وقتی این نظر رو داشتم که با جمع های گی نرفته بودم اینور اونور
دقیقا تو جمع های گی هم چشمچرونی بود
زیر زیرکی به طرف خندیدن و چشمک زدن و تو جمع یه نفر نشون دادن و اینکه هر کی نظر بده درباره طرف
مثلا به به عجب بی افیه
یا اینکه خوبه واسه سکس یا عجب خوردنی
من توی این نوع جمع ها باز حرفی نمیزدم اما واقعا واسم جالب و با حال بود
گاهی لذت میبرم و از ته دل میخندم
دیگه عذابی در کار نیست
که البته این نشون میده من به یه دنیای رنگین کمونی تعلق دارم
و این باعث افتخاره
از اون موقع به بعد دیگه دوستای استریتم رو بابت چشمچرونیشون سرزنش نمیکنم
خودم رو جاشون میذارم
درستم این بود که از اول این کارو بکنم نه اینکه وقتی خودم ماجرا رو از نزدیک لمس کردم
گاهی کافی فقط سعی کنیم خودمون رو جای یکی دیگه بذاریم
فقط سعی
نه بیشتر
چون هرکی جای خودشه
اما اگه همون اندک تلاش رو میکردیم الن اوضاع خیلی بهتر از این حرفا بود و سر چیزای الکی الکی هم حق هم رو پایمال نمیکردیم چه برسه به زندگی یا استعداد کسی

۳ نظر:

  1. آخه سام عزیز این عکس رو می ذاری اینجا و بعد هم انتظار داری آدم چشمچرونی نکنه. دیگه گذشت اون دوره چشم پاکی و سر به زیر بودن. به قول یکی از بچه ها باید دید و پسندید و خواست. شاید تو سومی همیشه یه پامون لنگه ولی دو تای اولی که خرجی نداره.

    پاسخحذف
  2. سلام و ممنون از نظرت

    کاملا با نوشتت موافقم . چشم چرونی تو جمع گی ها همیشه عذاب آوره مخصوصا اگه بی اف داشته باشی دیگه کارت سخت تره و این کار باعث خیلی مشکلات میشه .

    ولی کاری نمیشه کرد بعضی ها انگاری واقعا لذت میبرن از این کار چه استریت چه گی

    نمیدونم
    منم لینکیدمت

    پاسخحذف
  3. آي گفتي ! تازه پررو پررو ! ميان ميگن ما خجالت ميكشيم برو به اين دختره شمارهمو بده !!!!

    پاسخحذف