۱۳۸۸ آبان ۵, سه‌شنبه

احساس داغ پاییزی


این هوای سرد پاییزی
آدم رو داغ میکنه
دونه های ریز بارون به شدت به شیشه ماشین میخورن
همه شیشه های ماشیناشونو کشیدن بالا
اما من همه شیشه ها رو آوردم پایین و
موزیک فوق العاده crazy little thing called loveگوش میدم
با آخرین ولوم
لذت بخشه واقعا
گوشام از سرما بی حس میشه
اما هنوز داغم
آسمون صداهای وحشتناک از خودش در میاره
میخواد منو بترسونه
اما من فقط داغم
انقدر داغ که هرکی بهم پیشنهاد بده باش میرم
حتی تو
شاید بی پروایی باشه اما دارم سعی میکنم بی پروا شم
از ترسو بودن و محتاط بودن چیزی گیرم نیومد
میخوام بی پروایی رو امتحان کنم
نمیدونم چطور میشه که گاهی بعضی ها با دیدن آسمون ابری و بارونی دلشون میگیره(مثل گاهی خود من)
به نظر من که بارون ته شادیه
ته زندگیه
ته داغ بودن
مثل چشیدن طعم لب شیرین یک همجنس



پ.ن:تو جمله آخر به جای همجنس نوشته بودم پسر گفتم شاید پدوفیلانه به نظر نیاد کردمش همجنس که ....

که نمیدونم چی!!!!!

۶ نظر:

  1. دل به دریا بزن دوست من بی پروا بودن عالمی دارد

    پاسخحذف
  2. "باران شادی ه... ته زندگیه".
    بلاخره تهران هم بارونی شد .
    یه روز شاید یه رنگین کمونم تو تهران ببینیم نه؟کی میدونه؟
    سام جان خوشحال می شم بتونم کمکت کنم.

    everyrainyday@yahoo.com

    پاسخحذف
  3. سام عزيز
    سلام
    از اينكه وقتتون رو مي گيرم معذرت مي خوام
    من تمام مطالب وبلاگتون رو خوندم ؛ شما هم محبت كنين و با من همراه باشين
    منم مثل شما گي هستم ولي با اين تفاوت كه اعتقادات مذهبي هم دارم
    لابد مي پرسي كه مذهب ( اونم اسلام ) با گي بودن چه صنمي داره ؟!
    خب شايد علت تنفرتون از دين هم اين باشه : اين كه نمي تونين باهاش كنار بياين
    منم تا مدت ها با اين مساله نمي تونستم كنار بيام : كشمكش بين دينداري و ...
    دست آخر به اين نتيجه رسيدم كه اگه تا آخر عمرم هم بخوام هم پيامبر باشم و هم يه همجنس باز نمي شه
    من وقتي خودمو مطالعه كردم ديدم كه بيشتر از اينكه ميل جنسي برام دليل رابطه با يه پسري باشه ، اين دوست داشتن بوده كه منو به اون سمت مي كشونده : چيزي كه مي خوام ازاين به بعد هم ادامه ش بدم وهيچ تناسخي هم با دين داري نداره
    اصلاً مگه دين چيزي غير از دوست داشتنه
    مگر يه عاشق سعي نميكنه خودشو واسه معشوقش فدا كنم
    درسته من يك گي هستم
    ولي
    گي بودن تمام زندگي من نيست
    جزئي از اونه
    معتقدم كه نمي شه اين مساله رو عوض كرد و همين طور سركوبش اشتباه محضه
    گي بودن تو من ريشه دوونده
    نه نبايد سركوبش كرد
    گي به من دوست داشتن رو ياد داد و به زندگيم روح داد
    گي جزئي از زندگيمه
    اما با تموم عمقي كه تو وجودم داره ، قرار نيست تمام فكر و انرژيمو صرف اون كنم


    yashlibooloot@yahoo.com

    پاسخحذف
  4. از این که می گی گی برای من این بوده اون بوده
    از این که می گید پیامبر باشم و هم جنس باز!!!!!!
    معلومه که جقدر گی هستید
    هیچ گی ابلهی خودشو با این عناوین خطاب نمی کنه

    پاسخحذف
  5. به نا شناس عزیز....
    گرایش جنسی هیچ ربطی به مذهب نداره دوست من همه ما مسلمون هستیم(اشخاصی که اینجا هستند، البته ممکن هست مسیحی هم باشند ) همه ما عقاید مذهبیمون رو داریم ولی این دوتا مساله از هم جدا هستند شما هم میتونید یک گی معتقد باشید
    موفق باشید

    پاسخحذف
  6. منم خیلی منتظر پیشنهاد موندم ولی از طرف کسی خبری نشد.اما تو کسی بهت پیشنهاد داد؟؟

    پاسخحذف