۱۳۸۸ مهر ۱۹, یکشنبه

برادرانگی

همیشه از خودم میپرسیدم اگه به صورت جدی با این مسئله بر خورد کنم که بفهمم خواهرم دوست پسر داره چی کار میکنم؟
البته تو این مسئله یه بار امتحانم رو پس دادم
اون موقع ما که خواهرم تازه اول راه بود تو خونه لو رفتکه دوست پسر داره
یادم نیست چه جوری؟
اما بساطی شد
خانواده ی مذهبی من با این مسئله نمیتونست کنار بیاد
اینمسئله تا یه مدت اوضاع خونه ما رو بحرانی کرد
من هم تمام و کمال پشت خواهرم وایسادم و ازش دفاع کردم
کلی منبر رفتم تو خونه
که دوره این تحجر های احمقانه گذشته
از اون ماجرا یه و سالی میگذره

تا اینکه امشب واسه وصل کردن پرینتر رفتم تو اتاق خواهرم
نشستم پای دستگا هش
از فضولی متنفرم اما برای امتحان پرینتر باید دنبال یه فایل قابل پرینت میگشتم
تو عکس های نمونه کامپیوتر رفتم
یه فایل دیدم به اسم خود خواهرم
توش 4-5 تا عکس بود از یه پسر
خوشحال شدم از اینکه یکی رو داره
اما میخواستم ببینم کیه طرف؟
خیلی خبیسانه فایل رو ریختم تو فلشم
اما از یه چیزی هم ناراحت شدم
من ارتباط خوبی با خواهرم دارم
منم میشناسه که اهل غیرت نیستم
چرا این مسئله رو با من در میون نذاشته؟
نمیدونم شاید یه دوستیه گذرا باشه!!!!
مهم نیست
دلم میخواد با خواهرم دوست باشم
اما نقش برادری لعنتی تو جامعه کثیف ما یه نقش غیرتی و خشن و آشغاله
من سعی کردم اون نقش رو واسه خواهرم نداشته باشم
دلم میخواد در این مورد باش حرف بزنم
اما نمیدونم چه جوری؟
و از کجا شروع کنم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر