۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

روزهای رنگین کمانی

داره یه اتفاقاتی میفته
وقتی که تو محله ما که میشه گفت یه محله سنتیه
cdفروش بساط پهن میکنه و توی بساطش فیلم shelter به چشم میخوره
با اون عکس روی جلدش




هر کی از کنار بساطش رد ممیشه مکثی میکنه و نگاهی به cd ها میندازه
این یعنی تغییر
این یعنی آمادگی
الان هرجا رو ببینی گی ها هستن
با نشونه
بی نشونه
شاید روزی که حمید بهم گفت: ( جنبش همجنسگرا های ایران نتیجه میده
و ما به رسمیت شناخته میشیم از طرف مردم و ما این مسئله رو با
چشمای خودمون میبینیم
یعنی به عمر ما قد میده)
واسم سخت بود تصورش که اینا رو میگفت
اما الان به ایمان رسیدم که ما میرسیم به حقمون
من مطمئنم روزی که جنبش مدنی مردم به پیروزی رسید
ونخبه ها زمام امور رو در دستشون گرفتن
ما هم میتونیم با فعالیت مدنی به حقمون برسیم
مطمئنم یه روزی توی همین بلاگا میگیم بروبچ همجنسگرا فلان ساعت فلان جا
و همه خواهند آمد
روزها رنگینن کمانی
روزهایی که خیلی وقته شروع شده
و من مطمئنم یکی از همین روزا اوج میگیره
شاید مسخره باشه برا منی که کاملا مادی فکر میکنم به خواب استناد کردن
اما من خواب دیدم
که طبق یه قرار قبلی و اینترنتی تعداد زیادی از همجنسگرا ها
زن ومرد
دختر و پسر
جمع شدن یه جا
و انبوهی از جمعیت بودن
همه هیجان زده بودن و دلگرم
مطمئنم اون روز میرسه
به نسل خودم افتخار میکنم
و انگشت شصتم رو به همه اونایی نشون میدم
که میگن نسل شما تنبله و کاری نمیکنه
خواهیم دید
که ما هستیم
و ما کارهای بزرگی میکنیم و خواهیم کرد
خواهید دید


۷ نظر:

  1. آخ که چه پست لذتبخش ه رنگارنگ ه دلگرم کننده-یه امیدبخش ه............
    خیلی جالب بود

    پاسخحذف
  2. همه ما آرزومون اینه! و اون روز نزدیکه !
    دارم فیلم رو دانلود میکنم ! فیلم خوب میشناسی معرفی کن !
    موفق باشی

    پاسخحذف
  3. پست خوبی بود
    ولی زیاد امیدوار کننده نیست به نظر من
    حالا چند تا از اینایی که اونجا نشستن فیلم دانلود می کنن هم مثل ما جی هستن دیگه
    فک نکنم زیاد ربطی به تحول داشته باشه
    من خودم یه سری فیلم another g a y movie رو از همین دست فروشا خریدم
    اینا هم فیلمایی هستن که مثل همین shelterواقعا فیلم های خوبی هستن
    توصیه می کنم ببینید

    edge of seventeen
    little ashes
    a love to hide
    just a question of love
    broken sky

    پاسخحذف
  4. بروكن اسكاي رو ساعتها طول كشيد كه دانلود كردم! بعد ديدم كه اصلا ديالوگ نداره! مثل فيلمهاي صامت چارلي چاپلينه!
    دارم شلتر رو دانلود ميكنم ، اميدوارم كه اونجوري نباشه !

    پاسخحذف
  5. salam man reza hastam az mashhad man filme broken sky va shelter ro mikham har cgi ham polesh beshe midam in tele mane 09354201847 baham tamas begir

    پاسخحذف
  6. هر که ممرا دید تو را نفرین کرد سلام به همجنسگرام من که از سنگ نیستم اما فقط شما میدونید هیچکس گذشتمو نمیدونه همه میگن چرا دلمو شکستی هیچکس نمیگه کی دل تو رو شکست من یک ts با کلی ارزو که الان 1سالو2 ماهو 3 روزه که تمامه زندگیم منو ول کرده چرا ؟ چون بش گفتم تو دیگه منو دوس نداری فقط میخای بت حال بدم خرجت کنم با دوس پسرت حال کنی اونم که دومباله فرصت بود گفتنش راهته رفت (رفت) تازه سختیامون تمام شد بود خیلی خوب بود فک میکردم زندگی بدون اون تمامه اما اون فک میکرد زندگی بدون من زیبان من نرفتم دومبالش چون دوسش دارم خوب دوروست فکر میکردم من الان یه مردم که بعد از اون هیچکس خنده و گریرو تو صورتم ندیده هیچی برو ببن چه خوشبختی که هنوز میخندی حتی گریهاشم قشنگه بش نمیگم برگرده چون بهترینارو واسش میخوام میخوام بخنده اگه خودم هیچوقت دیگه زندگی رو بدونش نبینم میتونی بام چت کنی اگه هیچکس نمیگه عزیزم چته که اینجوری شدی من بت نمیگم چرا اینجوری میکنیmaral_lez66

    پاسخحذف