۱۳۸۸ مهر ۲۴, جمعه

حدیث

توی این چند روز تعطیلات آخر هفته به اصل خودم برگشتم و کرم کتاب شدم
هر چی کتاب که عقده خوندنشو پیدا کرده بودم دور خودم جمع کردم
الان اتاقم دیدنیه
پر کتابه
هر کتابی که بگی
از تاریخ ده هزار ساله ایران
خاطرات سیاسی فلان شخصیت
ولایت فقیه خمینی
فرهنگ افعال فرانسه
دفتر پنجم مثنوی معنوی
خلاصه اینکه هیچ کدوم رو بی بهره نذاشتم و تا جایی که میتونستم ازشون خوندم
در این بین یه حدیث از یکی از امامای مسلمونا بد جور توجه منو به خودش جلب کرد
انگار این حرفو اصلا از اول برا گی ها زده
با خودم گفتم بالاخره این ائمه مسلمونا یه جا به درد ما خوردن
تا حالا جز عذاب و مزاحمت که چیزی ازشون ندیده بودم
حدیث این بود:
علی:
مردم دشمن چیزی هستند که نمیشناسند

خدایی دلیل اصلی دشمنی عوام الناس هم با مسئله همجنسگرایی همون عدم شناختشونه
وگرنه فکر کنم هممون این مسئله رو بش معتقدیم که اگر یک همجنسگرا فقط 10 دقیقه بشینه منطقی با یه آدم عاقل حرف بزنه
امکان نداره اون فرد عقاید قبلیشو نسبت به همجنسگرایی داشته باشه

کلا حدیث خوب و جالبی بود و مستعد اینه که رو سر در سازمانهای حمایت از حقوق دگر باشها نوشته بشه البته تو کشور های مسلمون
که البته
خوشبختانه ایران در صورت بقای جمهوری اسلامی تا 4-5 سال دیگه از زمره ی کشور های اسلامی خارج میشه
انشاءالله

۳ نظر:

  1. به نظر من که به این راحتی هم نیست!
    اگه نظر هر کس میخواست با 5 دقیقه صحبت کردن عوض بشه که وضع خیلی فرق میکرد.

    پاسخحذف
  2. نيازي به عوض كردن ديگران نيست . تا 100 سال ديگه هك گسي ما رو نميپذيره . حقم دارن.مهم خودمونيم. بايد به انسان بودن افتخار كرد . نه گي بودن. همجنسگرا بودنمونو خودمون انتخاب نكرديم.
    اما انسان بودن رو خودمون ميتونيم انتخاب كنيم اون وقت ميشه به اين افتخار كرد.
    رضا - معصوميت

    پاسخحذف
  3. سلام . اولین بار بود به وبلاگت سرزدم

    نوشته هات رو تا حدودی خوندم

    قلمت جالبه و پر از حرفهای نگفته

    دوست دارم تبادل لینک کنیم

    البته اگه شما مایلی

    حاج پسر

    پاسخحذف