۱۳۸۸ مهر ۲۱, سه‌شنبه

حماقت شاخ ودم نداره که! داره؟

یه پسر ابله:سام میدونی انگشتر رو کردی تو اون انگشتت معنیش چیه؟

گفتم:وایییی معنیش چیه؟

گفت:گی ها حلقه میکنن تو اون انگشتشون

گفتم: ااااااااا چه جالب!!!! راست میگی؟

گفت : آره دیونه ننداز تو اون انگشتت

گفتم : من که راحتم دوست دارم بندازم تو این انگشتم

رو مو کردم اونور و بحث رو عوض کردم

امثال این حرفا هممون زیاد میشنویم

که آره میگن فلانی همجنسبازه

یا میگن این غرب شورشو در آورده خودشونو کشتن با حقوق همجنسبازا

آخه بچه بازی هم دفاع میخواد؟

یکی از استاد فارسی پرسید درسته که میگن بیشتر معشوق ها تو شعر فارسی مذکرن؟

تو اشعار حافظ و سعدی؟

و استاد گفت: آره متاسفانه

نیشخند زدم و یه جوری که بفهمه گفتم :ههههه متاسفانه

افکار همو فوب تا مغز استخوان ایرانی ها نفوذ کرده نمیدنم چه جوری میشه باش جنگید؟

چه جوری میشه عوضش کرد؟

دیشب ابراهیم نبوی تو صدای آمریکا درباره اعدام بهنود شجاعی

میگفت: ملت ایران مشکل فرهنگی دارن

با مسئله اعدام فکر میکنن اگه خون قاتل عزیز از دست رفتشون رو بریزن آروم میشن

و وجدان بشریت آروم میشه گفت که این فکر باید عوض شه

تمام ملت ایران باید آموزش ببینن سر کلاس برن(حرفاش تو همین مایه ها بود)

نمیدونم کی باید این کلاسا رو برگذار کنه؟

دولت و حکومتی که تو تحجر و خرافه پرستی دست مادر بزرگ منو از پشت بسته؟

یا فعال حقوق بشری که یا فراری شدن یا تو زندانن

فراری ها هم اگه حرفی بزنن ملت میگن اینا رفتن غرب غربزده شدن جو اونجا گرفتتشون

یا من همجنسگرا آره من

به جای اینکه بزنم تو گوش اون دوس احمقم با افکار همو فوبش سعی کردم با مسخره بازی جواب بدم و بحثو عوض کنم

من مقصرم که وقتی دختر خاله ی دانشجوم میگه :من نمودونم این خارجی ها چرا انقد احمقن؟

همجنسبازا رو به جای اینکه عمل تغییر جنسیت کنن خوب شن

هی واسه کاراشون تبلیغ میکنن که به کثافت کاری خودشون ادامه بدن و قبح گناهشون بریزه

حتی ژاپن هم داره واسه همجنسبازی تبلیغ میکنه

من به جای اینکه بزنم تو سرش که آخه احمق جون تو که هنوز فرق ترنس و هموسکشوال رو نمیدونی چرا نظر میدی؟

آره من مقصرم که سکوت میکنن نباید انتظار داشته باشم که یکی از اون سر دنیا بیاد و فکر مسموم ملت رو درست کنه

باید خودم شروع کنم با اطرافیام
بشون بگم فامیلا
دوستا آشنا ها
همون پسره آروم که همش ازش تعریف میکنید
به بچه هاتون میگید از سام یاد بگیر
دوستایی که جونتون واسم در میره(ظاهرا)
تو دوست موندنمون با هم اصرار دارید
میگید از من کلی چیزا یاد گرفتید
من همون هیولام که تو ذهنتون راجب همجنسگرا ها ساخنید
من همجنسگرام
من گی هستم
همون غول که انگار میتونه بخورتتون و ازش فرار میکنید
همون که عارتون میاد دربارش حرف بزنید
منم
آره منم
منظور این نیست که این حرفایهو زده بشه
باید آروم گفته بشه
آروم آروم باید تو ذهن هموفوب اطرافیامون نفوذ کنیم
باید شروع کنیم
از همین امروز
میشه من امتحان کردم
درمورد این امتحان کردمم هم ماجرا دارم که در بارش خواهم نوشت

۳ نظر:

  1. خیلی زیبا و درست نوشتی.

    پاسخحذف
  2. میدونی مشکل فقط ندونستن نیست.. ایرانی ها به طرز عجیبی با "تغییر" مقابله میکنن. شاید چون خودشون رو بی عیب و دیگران رو حقیر میبینن.
    بهرحال سعی کن دیگران رو متوجه اشتباهشون بکنی... لازم نیست اول کامینگ آوت کنی بعد از همجنسگرایی دفاع کنی.. کم کم پیش برو.. موفق باشی.

    پاسخحذف
  3. ازتبریز مفعول ها پیامک بزنن09147277612

    پاسخحذف